افزونه جلالی را نصب کنید. 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
4

اظهارات غیرکارشناسی مطرح شده در شبکه های مجازی پیرامون پتروشیمی جم

  • کد خبر : 11888
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۳
اظهارات غیرکارشناسی مطرح شده در شبکه های مجازی پیرامون پتروشیمی جم

پترونفت، باتوجه به برخی اظهارات غیرکارشناسی مطرح شده در شبکه های مجازی، پتروشیمی جم به منظور دفاع از تلاش کارکنان و همچنین جامعه سهامداران که قشر شریف بازنشسته کشور می باشند، توضیح چند نکته ضروری است: ادعای مربوط به مدرک تحصیلی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همان اندازه کذب است که تعداد کارکنان […]

پترونفت، باتوجه به برخی اظهارات غیرکارشناسی مطرح شده در شبکه های مجازی، پتروشیمی جم به منظور دفاع از تلاش کارکنان و همچنین جامعه سهامداران که قشر شریف بازنشسته کشور می باشند، توضیح چند نکته ضروری است:

ادعای مربوط به مدرک تحصیلی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همان اندازه کذب است که تعداد کارکنان شرکت پتروشیمی جم به اشتباه و غلط 1253 نفر اعلام شده است. مدرک تخصیلی جناب سید صولت مرتضوی دکتری حقوق عمومی است و مجموع کارکنان قرارداد معین و غیرمستقیم پتروشیمی جم نیز 2850 نفر می باشد.

نکته قابل توجه دیگر که باید به آن پرداخت، مجموع حقوق و مزایای سالانه هر کدام از کارکنان شرکت پتروشیمی جم است که میزان آن حتی به نصف مبلغ ادعا شده از سوی برخی کاربران فضای مجازی نیز نمی رسد.

همچنین نکته قابل تامل دیگر، توجه به صورت های مالی این پتروشیمی سودده و اشتغالزا است که حاصل اجرای طرح‌های توسعه‌ای و افتتاح فازهای جدید بوده و با تمرکز بر جذب نیروی انسانی بومی محقق شده است.

لازم به ذکر است، شرکت پتروشیمی جم حق پیگیری قضایی برای ادعای کذبی که بیان شده را محفوظ می داند و توصیه می گردد فردی که در بستر فضای مجازی چنین موضوعات اشتباه و کذبی را بیان کرده از مجموعه کارکنان این شرکت پتروشیمی غذرخواهی و از حاشیه سازی برای دیگر واحدهای صنعتی و تولیدی کشور پرهیز کند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=11888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.