افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ربيع أول 1446 Tuesday, 17 September , 2024
0
مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اعلام کرد:

اعلام آمادگی شرکت‌های خارجی روس پلاست برای حضور در «ایران پلاست»

  • کد خبر : 20280
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
اعلام آمادگی شرکت‌های خارجی روس پلاست برای حضور در «ایران پلاست»
مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اعلام کرد: بسیاری از شرکت‌های خارجی در نمایشگاه روس پلاست ۲۰۲۴، برای حضور فعال در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از نیپنا؛ فرید دوستی، مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی، ماشین آلات و مواد صنعت پلاستیک مسکو، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی، ماشین آلات و مواد صنعت پلاستیک (روس پلاست) با حضور پررنگ شرکت‌های پتروشیمی کشورمان از ۲۹ تا ۳۱ خرداد ماه جاری (۱۸ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴) در مسکو برگزار شد.

وی افزود: در نمایشگاه روس پلاست ۲۰۲۴ بیش از ۴۰۰ تولیدکننده و تامین‌کننده از روسیه و کشورهای خارجی آخرین پیشرفت‌ها و تجهیزات مدرن در زمینه طراحی و مهندسی محصول، تجهیزات و مواد برای تولید محصولات پلاستیکی، تولید قالب‌ها، فناوری‌های افزودنی و طیف وسیعی از محصولات را معرفی و ارائه می‌کنند.

دوستی، با بیان اینکه در این نمایشگاه پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور کاردار سفارت ایران و رایزن بازرگانی ایران در روسیه افتتاح شد، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول، جم، تبریز، مارون، تبریز، شازند و مدیران پلیمر در این نمایشگاه حضور موثر و فعالی داشتند.

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با تاکید بر جایگاه منحصر به فرد صنعت پلیمر و پلاستیک ایران در بازارهای جهان، خاطر نشان کرد: یکی از نقاط حائز اهمیت حضور در نمایشگاه روس پلاست، اعلام آمادگی بسیاری از شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، هند، روسیه، ترکیه و کشورهای منطقه اوراسیا برای شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بود.

دوستی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های حضور در نمایشگاه روس پلاست، حضور در پنل «تغییرات جهانی، اولویت‌های ملی و چشم‌انداز همکاری» بود که در روز نخست این نمایشگاه برگزار شد.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مواد اولیه صنعت پلاستیک روسیه (۳۱ خردادماه) در شهر مسکو به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش نیپنا؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=20280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.