افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان:

افزون بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال سفارش کار در سال جاری به سازندگان و شرکت های دانش بنیان داده شد

  • کد خبر : 7501
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
افزون بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال سفارش کار در سال جاری به سازندگان و شرکت های دانش بنیان داده شد
مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران گفت: افزون بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال سفارش کار در ارتباط با ساخت و خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت در سال جاری به سازندگان، تولید کنندگان و دانش بینان ها داده شد.

پترونفت ، به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رامتین طهماسبی پور بیست بهمن ماه در چهارمین و آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با اشاره به اینکه این کالاها شامل 850 قلم قطعات و تجهیزات است که در قالب 340 تقاضا ارائه گردید ، افزود: تاکنون 50 درصد اقلام درخواستی تحویل شرکت و وجه آن پرداخت شده است و مابقی در مراحل ساخت و تهیه است.

وی درباره تنوع اقلام و مهمترین آنها توضیح داد: از جمله اقلام راهبردی در صنعت حفاری، شافت دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو)، انواع شیرهای فورانگیر مربوط به ایمنی دکل ها، شیرهای پروانه ای، قطعات پمپ های سیال، ماژول پمپ، دندانه های آچارهای حفاری، انواع روغن ها و روان کننده ها و کابل های بالا برنده حفاری و توری های گل و … می باشد.

طهماسبی پور اظهار کرد: همچنین شماری از خریدها مربوط به ملزومات ایمنی، تجهیز اردوگاه های دستگاه های حفاری بود که رضایتمندی کارفرماها و همکاران را بدنبال داشت.

مدیر تدارکات و امورکالا شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه 85 درصد شرکت های طرف قرارداد در زمینه تامین اقلام درخواستی بومی استان خوزستان هستند، گفت: برای سال آینده نیز برنامه جامعی در خصوص تامین نیازهای فنی و خدماتی شرکت تدوین و در دستور کار این مدیریت قرار دارد که از آن جمله تامین ریل گراننده فوقانی، قطعات تجهیزات خدمات فنی از جمله پمپ های فشار قوی، و تجهیزات خدمات ویژه نظیر نمودارگیری سیال حفاری، چاه پیمایی و عملیات ویژه است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.