افزونه جلالی را نصب کنید. 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
3
حضرت آیت الله کعبی:

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان قابل تقدیر است

  • کد خبر : 13729
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان قابل تقدیر است
اقدامات و فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در زمینه تامین برق مشترکان خانگی در استان خوزستان قابل تقدیر است و نشان از برنامه ریزی جهادی برای خدمت رسانی دارد.

پترونفت، اقدامات و فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در زمینه تامین برق مشترکان خانگی در استان خوزستان قابل تقدیر است و نشان از برنامه ریزی جهادی برای خدمت رسانی دارد.

حضرت آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اظهار داشت: در تابستان امسال با کمترین قطعی برق و خاموشی نسبت به سنوات گذشته روبرو بودیم که این امر نشان دهنده برنامه ریزی جهت تحقق اهداف صنعت برق می باشد و مسلماً فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شرکت توزیع برق خوزستان در این زمینه موثر واقع شده است.

آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه لازم است تا مصرف بهینه برق از سوی همگان مورد توجه جدی قرار گیرد خاطرنشان ساخت؛ ضروری است در سمت تقاضا بهره وری مناسب تری از انرژی برق صورت پذیرد تا مسائل مرتبط با تولید برق با چالش موجه نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: کارهای ارزشمندی درباره فرهنگ سازی مصرف برق انجام شده، اما لازم است تا تلاش ها دوچندان شود.

بر اساس این گزارش، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شبکه برق استان خوزستان گفت: در تابستان امسال هیچ گونه خاموشی در حوزه برق خانگی اعمال نشده و با تدوین برنامه جامع عبور از پیک، انرژی مورد نیاز صنایع نیز به میزان ۵ درصد بیشتر نسبت به سال های گذشته تامین شده است.

وی با اشاره اینکه یکی برنامه های جذاب وزارت نیرو برای تامین برق پایدار، ارائه مشوق برای بخش های خانگی است، افزود: این شرکت ۶۲۰ میلیارد ریال به عنوان پاداش مصرف به مشترکان خوش مصرف خوزستانی پرداخت کرده است و در حوزه اداری نیز با حمایت کامل استانداری خوزستان، شاهد تحقق اهداف صد در صدی اهداف مورد نظر در این حوزه می باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان همچنین با تاکید بر این که مشوق های بسیار مناسبی برای بخش کشاورزی تقویت شده است؛ تصریح کرد: کشاورزان به ازای ۵ ساعت خاموش بودن پمپ های کشاورزی ۱۹ ساعت برق رایگان دریافت نموده اند و جزییات اجرای این طرح با توجه به تنوع قومی استان خوزستان با گویش مختلف به اطلاع کشاورزان رسیده است.

گفتنی است در این دیدار، آیت الله کعبی در جریان آخرین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای تامین برق مواکب، پایانه های مرزی و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفت و در این زمینه، ضمن تقدیر از اقدامات این شرکت، رهنمودهایی را ارائه نمود.

 

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.