افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

اقدام پتروشیمی خوزستان برای تقویت مشتری مداری درخراسان

  • کد خبر : 5389
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
اقدام پتروشیمی خوزستان برای تقویت مشتری مداری درخراسان
در سومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک ماشین آلات و صنایع وابسته و دوزادهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین در مشهد مقدس، پتروشیمی خوزستان در راستای تقویت بازاریابی، مشتری مداری و برند سازی، اقدامات متنوعی را انجام داد.

به گزارش پترونفت به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، یک هیات متشکل از مدیران و کارشناسان فنی، تحقیق و توسعه و بازرگانی از سوی این شرکت برای دیدار و گفت و گو با مشتریان، عازم شهر نیشابور شدند.

در دیدار هیات اعزامی از سوی پتروشیمی خوزستان با تولیدکنندگان کلید و پریز و سایر مشتریان بزرگ نیشابور، زمینه های گسترش همکاری، بررسی شد.

همچنین صبح امروز یک هیات تجاری از کشور افغانستان در حوزه صنعت پلاستیک و ماشین آلات، با حضور در غرفه این شرکت، با دکتر صالح احمدی مدیر عامل پتروشیمی خوزستان، دیدار و گفت و گو کرد.

هیات تجاری افغانستان متشکل از یوسفی رییس اتاق بازرگانی ولایت جلال آباد، هاشمی رییس شرکت بیلیوپیز افغانستان و قوسی معاون اتاق بازرگانی هرات و هیات همراه در این دیدار ضمن تاکید بر کیفیت تولیدات پتروشیمی خوزستان ابراز امیدواری کردند که این نشست منجر به همکاری های گسترده ای در آینده شود.

شرکت پتروشیمی خوزستان حضور پر رنگی در دوازدهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد داشت و هیات های مختلفی از تولیدکنندگان و تجار داخلی و دیگر کشورها با دکتر صالح احمدی دیدار و زمینه های همکاری را بررسی کردند.

گفتنی است این نمایشگاه ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در مکان نمایشگاه بین المللی مشهد در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از آن بازدید به عمل آورند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.