افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

امداد برق منطقه‌ای خوزستان در تامین ترانس کشت و صنعت امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 9324
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
امداد برق منطقه‌ای خوزستان در تامین ترانس کشت و صنعت امام خمینی (ره)
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در پی درخواست شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) توسعه نیشکر و صنایع جانبی، یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر به صورت امانی تحویل این شرکت شد.

به گزارش شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: این ترانس در پی اشکال فنی در یکی از ترانسفورماتورهای اختصاصی در حال بهره‌برداری شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و به درخواست شرکت مذکور تحویل آنها شده است.
وی افزود: این اقدام به منظور افزایش پایداری تأمین برق شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و سایر مشترکین عمومی منطقه و در راستای تعامل و همکاری فی‌مابین دو شرکت انجام پذیرفته است.
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: ترانسفورماتور آسیب دیده توسط شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) در حال رفع اشکال است و پس از رفع مشکل به وجود آمده مجدداً وارد مدار شده و ترانسفورماتور امانی به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بازگردانده می‌شود.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.