افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3
در دیدار روسای کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهشهر و بندر امام با مدیرعامل پتروشیمی رازی انجام شد؛

امضای تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندر امام و شرکت پتروشیمی رازی

  • کد خبر : 14430
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
امضای تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندر امام و شرکت پتروشیمی رازی
کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندر امام و شرکت پتروشیمی رازی با هدف تامین لوازم سرمایشی کولر و یخچال ، تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

پترونفت، به گزارش‌ روابط عمومی کمیته امداد استان خوزستان ، رؤسای کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) با دکتر اوغور اوزیگیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی ضمن عرض خوش‌آمد و خداقوت به مدیران و کارکنان کمیته امداد به دلیل انجام کارهای بزرگ و خیرخواهانه از این سازمان به عنوان یک سازمان نیکوکار در کشور نام برد و افزود این شرکت تا آنجا که در توان دارد برای کمک به محرومان و مستمندان منطقه در کنار کمیته امداد خواهد بود تا بتواند در این کار بزرگ، نقشی هر چند کوچک ایفا کند.

علی روشن رئیس کمیته بندر ماهشهر و سرکار خانم محیط رئیس کمیته بندر امام نیز در این دیدار با قدردانی از شرکت پتروشیمی رازی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال منطقه در امور خیریه و عام المنفعه تاکید کردند پتروشيمي رازی یک خیر بزرگ محسوب می‌شود که تاکنون در بخش‌های مختلف مشارکت‌های خوبی با این کمیته امداد داشته اند.

مسئولین کمیته امداد با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ادارات خود به ایتام و نیازمندان تحت پوشش خود و همچنین انجام مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی ‌های منطقه در زمینه کمک به مددجویان گفتند: برخی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه بویژه شرکت پتروشیمی رازی همکاری خوبی با کمیته امداد در طرح‌های مختلف داشته که قطعاً برکات این اقدامات شامل حال مددجویان و خانواده آنها بوده و همچنین موجبات خیر و برکت برای آن شرکت و کارکنان خودم و خیر آن نیز خواهد شد.

هدف از انعقاد این تفاهمنامه تامین وسائل سرمایشی و لوازم منزل خانواده می باشد . در این تفاهمنامه که میان کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از یک طرف و شرکت پتروشیمی رازی از سوی دیگر منعقد شده و به امضای مدیر عامل شرکت پتروشیمی رازی و مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان رسیده است ، مقرر شده که مبلغ ۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت پتروشیمی رازی و ۵۰ میلیارد ریال از سوی کمیته امداد تامین اعتبار و از این طریق تعداد ۳۰۰ دستگاه کولر گازی و ۱۵۰ دستگاه یخچال فریزر خریداری و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) گردد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14430

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.