افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
3
با انجام اصلاحیه های فرآیندی در تلمبه خانه های نفت آغاجاری:

امكان دریافت روزانه ۶۰ هزار بشكه نفت سنتزی از سكوهای نفتی بهرگان محقق شد.

  • کد خبر : 9108
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
امكان دریافت روزانه ۶۰ هزار بشكه نفت سنتزی از سكوهای نفتی بهرگان محقق شد.
با انجام اصلاحیه های فرآیندی در تلمبه خانه های نفت آغاجاری: امكان دریافت روزانه ۶۰ هزار بشكه نفت سنتزی از سكوهای نفتی بهرگان محقق شد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری:مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به نياز شركت ملي نفت ايران جهت پایداری و تنوع تولید گرید های نفتی متفاوت ، راهکار دریافت نفت سنتزی ارسالي از سكوهاي نفتي بهرگان در شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مورد پیگیری قرار گرفت و اصلاحیه دریافت نفت سنتزی با حداقل کالا ارائه وشماتیک آن تهیه گردید.

جواد تقی زاده افزود: در این طرح نفت فوق سنگین از طریق خط لوله رابط ۳۲ اینچ خروجی تلمبه خانه ممزوج به خط لوله ۴۲ اینچ نیوچم در شیرخانه مایل ۷/۷۷ صادراتي هدایت گردد.ونفت سنتزی نیز با اصلاحیه مذکور به طرف شیرخانه مایل ۷/۲۱وپالایشگاه اصفهان ارسال میگردد.

 

مهندس جواد تقی زاده با اشاره به نقش این اصلاحیه فرآیندی در پایداری دریافت نفت سنتزی بیان کرد: تلمبه خانه های نفت امیدیه از طریق خطوط لوله پالایشگاهی و مبادی صادرات با تبادل ۴ گرید نفتی سبک،سنگین ،فوق سنگین وسنتزی همچنان به عنوان شاهرگ حیاتی شرکت ملی نفت ایران ایفای نقش می نمایند و با اجرای این اصلاحیه فرآیندی بر روی خطوط صادراتی ،در حال حاضر روزانه ۵۵ هزار بشکه نفت سنتزی از سکوهای نفتی بهرگان دریافت میگردد.که این ظرفیت تا ۶۰ هزار بشکه در روز قابل افزایش است.

مهندس تقی زاده در پایان بیان کرد:

اجرای این اصلاحیه در روز های آغازین سال ۱۴۰۲ نمادی از تعصب و غیرت کارکنان صنعت نفت در جامه عمل پوشاندن به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان رشد تولید مورد تاکید قرار گرفت را به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.