افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
2

انتصاب مدیرعامل جدید هلدینگ انرژی‌گستر سینا

  • کد خبر : 9460
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
انتصاب مدیرعامل جدید هلدینگ انرژی‌گستر سینا
رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، «صادقی» را به عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر سینا منصوب کرد.

سید پرویز فتاح با صدور حکمی، علیرضا صادقی عبداللهی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ انرژی گستر سینا منصوب کرد.

متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان به شرح زیر است:

«جناب آقای علیرضا صادقی عبداللهی

سلام علیکم

نظر به مراتب توانمندی، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت ۲ سال به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انرژی گستر سینا منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های این نهاد مقدس و انجام امور محوله موفق و موید باشید.

همچنین در حکمی از سوی سید پرویز فتاح، ضمن تشکر از خدمات محمد زیار مدیرعامل سابق هلدینگ انرژی گستر سینا در زمان مسئولیتش، وی به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد.

قابل ذکر است که سیدمحمدرضا میری لواسانی دانش‌آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می‌باشد.

همچنین ریاست هیات مدیره شرکت‌های بیمه البرز، سرمایه‌گذاری تجارت بیمه نو، عضویت در هیات مدیره لیزینگ آریا دانا، آرمان اطلس، ثمین پترو دانا، مشاور شرکت‌های نفت و گاز پارس، شرکت ملی نفت، شرکت صنایع دریایی فراساحل و معاون ریسک بانک دی از جمله سوابق این مدیر متخصص و باسابقه است.

گفتنی است که مدیر عاملی شرکت آلومینیوم اراک آخرین تجربه این مدیر برنامه محوری می‌باشد که در حدود 18 ماه قائم مقامی و مدیر عاملی، با توجه ویژه به تولید باکیفیت، مدیریت بهای تمام شده، صادرات، مدیریت زمان و هزینه در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، توانست این شرکت را در رتبه 75 از صد شرکت برتر معرفی و با وجود تحریم‌های ظالمانه صادرات حدود 200 میلیون دلاری در سال 1401 را به همراه داشته باشد.

این مدیر جوان علمی و عملیاتی ضمن تجربه کافی در حوزه‌های تولیدی، بازرگانی، لجستیک، تعمیرات و نگهداری، HSE ، تسلط کامل به زبان خارجی و مذاکره های بازرگانی را نیز دارا می‌باشد. تخصص کامل در حوزه تامین منابع، اجرای طرح‌های توسعه ای و شناخت کامل از بازار سرمایه از جمله دیگر توانمندی‌های این مدیر متعهد و اخلاقمدار است.

انتصاب این مدیر خوشنام در پتروشیمی پردیس نوید دهنده اتفاقات مثبت و چشمگیر در این شرکت اوره ساز بوده و انتظار میرود با دکترین کاری این مدیر برنامه محور، ارزش‌آفرینی و سودآوری حداکثری برای سهامداران و ذی‌نفعان این شرکت به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.