افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
2
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نخستین جلسه کمیته سلامت کارکنان در سال ۱۴۰۳

اهتمام به سلامت منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان در اولویت کارها است

  • کد خبر : 19827
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
اهتمام به سلامت منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان در اولویت کارها است
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهتمام به سلامت منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان در اولویت کارها و برنامه های شرکت قرار دارد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز پنجشنبه (دهم خردادماه ۱۴۰۳) در نخستین نشست کمیته سلامت کارکنان شرکت در سال جاری افزود: مباحث و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) می بایست در تمامی معاونت ها و مدیریت های عملیاتی و ستادی سازمان مورد توجه ویژه واقع گردد و مجموعه کارکنان در رأس وظایف شغلی به آن عمل نمایند.

وی در ادامه با تاکید به مهندسی ساختار و بهره وری خواستار طراحی فرایند استفاده حداکثری کارکنان از خدمات طب صنعتی شد.

در این نشست که اعضای هیئت مدیره ، مدیران و روسای عملیاتی و بخش های ستادی شرکت، همچنین سرپرست معاونت بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و روسای طب صنعتی و بهداشت این مرکز حضور داشتند، حمید باران گر سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت دستورالعمل جدید کمیته سلامت را در سال جاری تشریح کرد.

وی توضیح داد: در این دستورالعمل دو کمیته راهبری سلامت به ریاست مدیرعامل و کمیته تخصصی سلامت به مسئولیت مدیر HSE شرکت تعریف که کمیته راهبری هر سه ماه یک بار و کمیته تخصصی به صورت ماهیانه تشکیل جلسه خواهد داد.

باران گر با بیان اینکه دستور جلسه این نشست مربوط به نتایج گزارش معاینات طب صنعتی شرکت در سال گذشته و تجزیه و تحلیل بیماری های شغلی و غیر شغلی در نتیجه این معاینات است، گفت: ایجاد یک ساز و کار برای ترغیب کارکنان جهت تشویق به انجام معاینات طب کار به صورت سالانه و بررسی عوامل زیان آور محیط کار از جمله صوت، روشنایی نامناسب ، عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار و اتخاد راهکار با هدف کاهش این عوامل در فضای کاری از نکات مورد تاکید در این نشست به شمار می آید.

در ادامه دکتر دل پسند سرپرست معاونت بهداشت و طب صنعتی، دکتر شفیع زاده رئیس طب صنعتی و خانم موسوی رئیس بهداشتِ مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مورد حیطه تحت مسئولیت خود و نحوه انجام معاینات و آمار و اطلاعات طب صنعتی توضیح دادند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=19827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.