افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

اهدای نشان “حامی” از سوی معاون رئیس جمهور به پتروشیمی بوعلی سینا

  • کد خبر : 4658
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
اهدای نشان “حامی” از سوی معاون رئیس جمهور به پتروشیمی بوعلی سینا

به گزارش پترونفت|به مناسبت برپایی سومین نمایشگاه و همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در آیینی با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دکتر علی‌عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نشان حامی «حمایت از ساخت داخل» به سیدمحمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا اعطا شد. افزایش سهم داخل در […]

به گزارش پترونفت|به مناسبت برپایی سومین نمایشگاه و همایش ملی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در آیینی با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دکتر علی‌عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نشان حامی «حمایت از ساخت داخل» به سیدمحمد احمدزاده مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینا اعطا شد.

افزایش سهم داخل در صنعت پتروشیمی

شهرام قنواتی رئیس روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا که به نیابت از مدیرعامل این شرکت، نشان را از معاون اقتصادی رییس جمهور دریافت کرد، اظهار داشت: این نشان به پاس تلاش‌های شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در راستای افزایش سهم داخل در صنعت پتروشیمی اعطا شده است.

وی افزود: در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا پروژه‌های ملی بزرگی مانند واحد پارازایلین که بلندترین برج‌های صنعت پتروشیمی کشور است. و دو کوره را در خود جای داده در دست اقدام بوده. و پروژه‌های دیگری مانند واحد شیرین سازی، مخزن ۲۰۰۱C، تجهیزات هدف و کاتالیست‌ها با اعتماد به متخصصین ایرانی و تماماً توسط شرکت ‌های داخلی به سرانجام رسیده. که در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته. و این شرکت را به یکی از شرکت‌های سرآمد در حمایت از ساخت داخل تبدیل کرده است.

نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل

نمایشگاه حمایت ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، نمایشگاهی برخاسته از ‏خلاقیت و اعتقاد به داخلی‌سازی و حضور گسترده‌تر نخبگان جوان ایرانی در عرصه صنعت کشور است.

سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش به مدت ۳ روز از دوم اسفند ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

شایان ذکر است کلیه شرکتهای تابعه گروه خلیج فارس. ضمن حضور در این نمایشگاه نسبت به ارائه نیازمندی های خود به تولید کنندگان تجهیزات و شرکت های دانش بنیان از یک سو. و از سوی دیگر کلیه شرکتهای تولیدی دانش بنیان و نوآور و خدماتی فعال در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته. (پس از اخذ امتیاز رجیستری) زمینه‌های گسترش همکاری‌های متقابل در راستای حمایت از تولید ملی را فراهم می نمایند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=4658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.