افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2

اهدا ۲۱۰بسته بهداشتی توسط شرکت پتروسلامت خلیج فارس/سلامت دانش آموزان تضمین کننده سلامت جامعه خواهد بود

  • کد خبر : 18429
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
اهدا ۲۱۰بسته بهداشتی توسط شرکت پتروسلامت خلیج فارس/سلامت دانش آموزان تضمین کننده سلامت جامعه خواهد بود
دانش آموزان بخش زیادی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند که سلامت آنان به عنوان آینده سازان تضمین کننده سلامت جامعه می باشد.

مدیر عامل شرکت پتروسلامت خلیج فارس امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در مراسم اهدا ۲۲۰بسته ی بهداشتی در زمینه بهداشت دهان و دندان و بهداشت فردی در یکی از مدارس دخترانه ی شهرک طالقانی شهرستان بندر ماهشهر با ابراز این مطلب گفت : سلامت دانش آموزان یکی از زیربناهای اصلی عرصه تعلیم و تربیت به حساب می آید و توجه به آن بسیار ضروریست .

دکتر عبدالرسول شهریاری با اشاره به اینکه امروز بعنوان دومین روز از هفته ی سلامت باعنوان “سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی” می باشد اظهار کرد:

اهداف آموزش و پرورش در جامعه بشرطی محقق خواهد شد که مسایل تربیتی وتعلیمی هم راستا با بهداشت و سلامت دانش آموزان باشد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان بویژه در دوران پایه در بهترین سن یادگیری می باشند و می توانند به عنوان مروجان سلامت این آموزه ها علاوه بر گروه هم سالان خود به خانواده نیز منتقل کنند.

نائب رئیس هیات مدیر شرکت پترو سلامت خلیج فارس خاطر نشان کرد:با عنایت به این موضوع لذا ارتقا وحفظ سلامت و بهداشت دانش آموزان عزیزمان بسیار حائزاهمیت و ضروری می باشد.

دکتر عبدالرسول شهریاری افزود : امسال ودر هفته ی ملی سلامت بخش مهمی از برنامه ی فرهنگی و آموزشی این شرکت در جهت تحقق “سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت” برنامه ریزی شده است و فردا نیز در سومین روز از این هفته و در راستای اجرای بخشی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی مشارکتی فعال در برگزاری مراسم تقدیر از فعالان حوزه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر خواهیم داشت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=18429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.