تبلیغات

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 جماد ثاني 1447 Wednesday, 10 December , 2025
0

اوج‌گیری روابط‌عمومی پتروشیمی شیراز؛ دو عنوان ملی در بزرگ‌ترین رویداد ارتباطی کشور

  • کد خبر : 34400
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۳
اوج‌گیری روابط‌عمومی پتروشیمی شیراز؛ دو عنوان ملی در بزرگ‌ترین رویداد ارتباطی کشور
پتروشیمی شیراز با کسب دو جایزه ملی در بیست‌ویکمین جشنواره و سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی، عنوان برترین روابط‌ عمومی و مدیر برتر روابط‌ عمومی ایران را از آن خود کرد؛ موفقیتی که جایگاه این شرکت را در حوزه ارتباطات سازمانی و رسانه‌ای بیش از پیش برجسته می‌کند.

به گزارش پترونفت، پتروشیمی شیراز با کسب دو جایزه ملی به‌عنوان برترین روابط ‌عمومی و مدیر برتر روابط‌ عمومی ایران در سال ۱۴۰۴، جایگاهی کم‌نظیر در حوزه ارتباطات سازمانی به دست آورد.

این موفقیت در بیست‌ویکمین جشنواره و سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی ثبت شد و نشان‌ دهنده عملکرد برجسته این شرکت در مدیریت حرفه‌ای ارتباطات داخلی و برون‌سازمانی است.

در این رویداد، همچنین جایزه روابط‌ عمومی برتر ایران به ماهان شجاعی مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز اعطاء شد.

مطابق اعلام هیئت داوران، روابط‌عمومی پتروشیمی شیراز به دلیل دستاوردهای قابل‌توجه در چند محور اصلی به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر کشور معرفی شد.

شاخص‌هایی همچون؛ نوآوری در برنامه‌های ارتباطی، توسعه و به‌کارگیری ابزارهای اطلاع‌رسانی دیجیتال، ارتقای کیفیت تولید محتوا، مدیریت مستندسازی عملکرد، شفافیت و پاسخ‌گویی در تعامل با جامعه و عملکرد پیشرو در ارتباطات رسانه‌ای از مهم‌ترین دلایل این انتخاب عنوان شد. در بخش مدیریتی نیز توانایی در رهبری ارتباطی، نگاه راهبردی، ارتقای ساختار اطلاع‌رسانی و مدیریت هوشمندانه تعاملات رسانه‌ای، جایگاه مدیر روابط‌عمومی این شرکت را برجسته کرد.

بیست‌ویکمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط ‌عمومی روز سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

این مراسم با قرائت پیام رئیس‌جمهور آغاز شد؛ پیامی که بر نقش کلیدی روابط‌ عمومی‌ها در مدیریت افکار عمومی، رفتار سازمانی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی تاکید داشت.

محور علمی امسال با موضوع «نقش و کارکردهای روابط‌عمومی در بحران‌های جنگی» تعیین شده بود.

دو کارگاه تخصصی، دو پنل علمی، حضور ۹ استاد داخلی و خارجی و مشارکت بیش از ۱۰۰ سازمان دولتی و خصوصی، فضای گفت‌وگو و تحلیل‌های تخصصی را شکل داد.

مباحث مطرح‌شده عمدتا بر مدیریت ارتباطات بحران، عملیات رسانه‌ای در شرایط جنگی و نقش روابط‌ عمومی‌ها در بازآفرینی اعتماد عمومی متمرکز بود.

بنابراین گزارش، کسب هم‌زمان دو جایزه ملی توسط پتروشیمی شیراز نشانه‌ای از توانمندی حرفه‌ای این شرکت در عرصه ارتباطات سازمانی و رسانه‌ای عنوان شد؛ موفقیتی که جایگاه پتروشیمی شیراز را در میان سازمان‌های پیشرو کشور بیش از پیش تثبیت می‌کند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=34400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
بانک ملی ایران بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان روز خبرنگار روز صنعت پتروشیمی روز کار و کارگر شرکت توسعه پلیمر پادجم شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه شرکت مبین انرژی خلیج فارس شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس محمد شریعتمداری محیط زیست نمایشگاه ایران پتروکم هلدینگ خلیج فارس ورزش پالایش گاز هویزه خلیج فارس پتروشیمی پتروشیمی ارومیه پتروشیمی اروند پتروشیمی اصفهان پتروشیمی امیرکبیر پتروشیمی بندرامام پتروشیمی بوشهر پتروشیمی تبریز پتروشیمی تندگویان پتروشیمی جم پتروشیمی جم پیلن پتروشیمی خارک پتروشیمی زاگرس پتروشیمی سبلان پتروشیمی شهید تندگویان پتروشیمی شهید رئیسی گلستان پتروشیمی شیراز پتروشیمی فارابی پتروشیمی مارون پتروشیمی مروارید پتروشیمی مسجدسلیمان پتروشیمی نوری پتروشیمی هنگام پتروشیمی پارس پتروشیمی پردیس پتروشیمی کارون پتروشیمی کرمانشاه پتروفن ۱۴۰۳