افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
3
با هدف دریافت نظرات و پاسخگویی به درخواست های کارکنان اقماری

ایجاد میز ارتباطات و خدمت در اداره حمل و نقل عمومی و خارج از ناحیه شرکت ملی حفاری ایران

  • کد خبر : 20072
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
ایجاد میز ارتباطات و خدمت در اداره حمل و نقل عمومی و خارج از ناحیه شرکت ملی حفاری ایران
به پیشنهاد روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران و موافقت مدیریت ارشد شرکت، نسبت به ایجاد میز ارتباطات و خدمت در اداره حمل و نقل عمومی و خارج از ناحیه (تاکسیرانی) شرکت در اهواز اقدام شد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهدی احمدی رئیس روابط عمومی در این باره توضیح داد: هدف از ایجاد میز خدمت در محل اعزام کارکنان به دستگاههای حفاری ، دریافت نظرات و پاسخگویی به درخواست های کارکنان اقماری شاغل بر روی دکل های حفاری و موقعیت های عملیاتی بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام معاونت عملیات روزانه بالغ بر ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از کارکنان اقماری بوسیله بیش از ۱۰ دستگاه اتوبوس به موقعیت های استقرار دکل های حفاری در استان خوزستان و استان های همجوار اعزام می شوند، گفت: راه اندازی میز خدمت در جهت تکریم و رضایتمندی این همکاران صورت گرفت و در چند روز آینده با حضور کارشناسان مربوط کار خود را آغاز خواهد کرد.

احمدی افزود: اهتمام به امورات کارکنان اقماری به عنوان بازوی توانمند شرکت که در خط مقدم عملیات حفاری در شرایط خاص اقلیمی، دور ازخانواده به صورت ۱۴ روزه در راستای تحقق برنامه های صنعت نفت و تولید نفت وگاز مشغول انجام وظیفه هستند از نکات مورد تأکید مدیرعامل و مدیریت ارشد شرکت است و در این ارتباط پیشنهاد ایجاد میز خدمت در این مکان که مبداء اعزام همکاران و برگشت آنان می باشد ، از سوی روابط عمومی مطرح و پیگیری لازم به عمل آمد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران اظهارکرد: با توجه به عدم دسترسی آسان برای مراجعه حضوری کارکنان اقماری به بخش های ستادی و اداری شرکت به لحاظ کار در مناطق دور دست، این همکاران می توانند قبل از اعزام به محل کار و یا برگشت با مراجعه به محل میز خدمت، نظرات، پیشنهادات، پرسش ها و مسائل و مشکلات خود را طرح تا از این طریق پی جویی و پاسخ مناسب در کمترین زمان ممکن به اطلاع آنان برسد.

وی افزود: به طور یقین همکاری و همیاری مستمر مدیریت ها و ادارات ستادی و عملیاتی در پاسخ دهی به موارد و مسائل طرح شده و پیگیری تا حصول نتیجه، می تواند در رضایتمندی و تقویت انگیزش این همکاران تلاشگر موثر واقع شود و زمینه افزایش بیش از پیش بهره وری و راندمان کار کمی و کیفی را فراهم آورد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=20072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.