افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
3

بازدید دکتر علی عسکری از پروژه‌های در دست اجرای شرکت پتروشیمی نوری

  • کد خبر : 15347
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
بازدید دکتر علی عسکری از پروژه‌های در دست اجرای شرکت پتروشیمی نوری
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از دو پروژه درون مجتمعی شیرین‌سازی برش سنگین و بازیابی گازهای مشعل شرکت پتروشیمی نوری بازدید کرد. 

پترونفت، به گزارش  روابط عمومی پتروشیمی نوری، دکتر علی عسکری در ادامه بازدید از مجتمع‌ها و طرح‌های هلدینگ خلیج فارس در پایتخت انرژی کشور عسلویه، با حضور در بزرگترین مجتمع آروماتیکی ایران، از پروژه‌ شیرین‌سازی و سایر پروژه‌های در دست اجرای شرکت پتروشیمی نوری بازدید کرد.

در حاشیه‌ این بازدید و طی نشستی، مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌ها و میزان پیشرفت آن‌ها، از همکاری و همراهی همه جانبه مدیریت و معاونین گروه در تمامی حوزه‌ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به تلاش کلی مجموعه در به ثمر نشاندن به موقع پروژه‌ها گفت: امیدواریم با پیشرفت رضایت بخشی که شاهد آن هستیم بتوانیم پروژه‌ شیرین‌سازی و پروژه بازیابی گازهای خروجی مشعل را طبق برنامه زمانبندی و در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.

شایان ذکر است پروژه شیرین‌سازی برش سنگین شرکت پتروشیمی نوری با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی حال حاضر، منجر به تولید گازوئیل با کیفیت یورو ۶ و خروجی پروژه بازیابی گازهای  مشعل این مجتمع نیز، علاوه بر حفظ محیط‌زیست و کاهش چشمگیر آلایندگی‌ها، تولید محصولات ارزشمند کود سولفات آمونیوم و LPG را به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.