افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3

بازدید ریئس و اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ازپتروشیمی دنا

  • کد خبر : 12835
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
بازدید ریئس و اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی ازپتروشیمی دنا
رئیس و اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه بیست و هشتم تیرماه از پتروشیمی دنا بازدید کردند.

پترونفت، در این بازدید که با حضور شمس الدین حسینی رئیس این کمیسیون ، الیاس نادران ، صدیف بدری،مهدی طغیانی، غلامرضا نوری قزلچه، علی اکبر کریمی،جعفر قادری اعضای این کمیسیون و نجف زاده دبیر کمیسیون،یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر ،هاشمی فرماندار عسلویه ، سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس ، نجفی مدیر عامل پاد جم برگزار شد، آخرین دستاوردها و برنامه های شرکت پتروشیمی دنا مورد بررسی قرار گرفت .

درجلسه حاشیه این بازدید یاری مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر به مشکلات موجود واحدهای تولید متانول بویژه در بحث تعیین نرخ خوراک و نیز مشکلات مربوط به تامین اعتبار لازم جهت راه اندازی برخی واحدهای تولید متانول این هلدینگ به خصوص پتروشیمی دنا اشاره و افزود در بحث تامین اعتبار لازم جهت راه اندازی این طرح به کمک و همکاری این کمیسیون نیاز و سایر دستگاهها نیاز است.

در ادامه این جلسه حسین هاشمی مدیرعامل پتروشیمی دنا ضمن تشکر از حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در پتروشیمی دنا گزارش کاملی از آخرین دستاوردها و چالش های این شرکت را ارائه کرد و خواستار مساعدت اعضای این کمیسیون در خصوص تسهیل و رفع موانع تامین مالی پتروشیمی دنا شد.

در ادامه این جلسه سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید به برنامه هفتم توسعه و ایجاد طرح های پیشران در حوزه صنعت و زنجیره نفت و گاز و پتروشیمی بویژه صنایع پایین دستی اشاره و به ایجاد افق مشخصی برای این حوزه توسط کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تاکید کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش افزود با توجه به اینکه حجم عظیم سرمایه گذاری در بخش متانول صورت گرفته است، می بایست دولت در برنامه توسعه نگاه ویژه ای به این طرح ها داشته باشد و مسیری جهت به نتیجه رسیدن این طرح ها مشخص کند. در پایان جلسه با اهدائ لوح تقدیر توسط فرماندار عسلویه و سید شمس الدین حسینی از زحمات و تلاشهای حسین هاشمی مدیر عامل پتروشیمی دنا و نجفی مدیر عامل پتروشیمی پاد جم تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.