افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
2

بازدید مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان از مرکز بهداشت و طب کار پتروشیمی اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز پزشک

  • کد خبر : 21686
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
بازدید مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان از مرکز بهداشت و طب کار پتروشیمی اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز پزشک
دکتر جواد شاه‌محمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به همراه جمعی از مدیران شرکت، از مر‌کز سلامت و طب کار شرکت پتروشیمی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اصفهان روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳، دکتر جواد شاه‌محمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به همراه جمعی از مدیران شرکت، طی بازدیدی از مر‌کز سلامت و طب کار شرکت پتروشیمی اصفهان، ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات شبانه روزی پزشکان و کادر درمان این مرکز، روز پزشک را با اهداء گل و لوح تقدیر به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

دکتر شاه‌محمدی در این دیدار گفت بدون شک نقش و تاثیر حیاتی زحمات همکاران خدوم بهداری و بهداشت صنعت نفت در فضای پر استرس و حساس صنعتی مجموعه های نفتی امری اجتناب ناپذیر و قابل تقدیر بوده و تاثیر مهمی در پیشبرد اهداف مجموعه های نفتی کشور داشته و خواهد داشت.

در ادامه جلسه، دکتر اصغری رئیس مرکز سلامت و طب کار شرکت پتروشیمی اصفهان نیز ضمن ارائه گزارش روند فعالیت‌ها و دستاوردهای مرکز، از تلاش‌ها و پیگیری های ارزشمند مدیریت شرکت پتروشیمی اصفهان در جهت تجهیز و به روز کردن امکانات این مرکز که در مقایسه با سایر مراکز استان از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است تشکر نمود.
لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت ضمن بررسی و گفتگو با کلیه همکاران بخشهای مختلف مرکز اعم از دندانپزشکی، طب کار، بهداشت محیط، تغذیه، پزشکیاری و پرستاری، از نزدیک در جریان روند پیشرفت و نیز مشکلات و چالش‌ های این بخشها قرار گرفت و در پایان با اهدای هدایایی از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.