افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
1

بازدید نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشیمی گلستان

  • کد خبر : 21003
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
بازدید نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشیمی گلستان
رئیس‌کل امور پشتیبانی ساختمان و نصب طرح‌ها همچنین نمایندگانی از امور نظارت و هماهنگی پیشرفت طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از طرح پتروشیمی گلستان در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی گلستان، در این بازدید که دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳ انجام شد،محمدرضاشیخیان پوررئیس کل امور پشتیبانی ساختمان ونصب طرح ها، مهندس عبدالعظیم پلاسعیدی و مهندس امیر ساسان امیری ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح آمونیاک و اوره پتروشیمی گلستان، به بررسی مشکلات و موانع این طرح پرداختند.

در این بازدید آخرین وضعیت اقدامات میزان پیشرفت واقعی و برنامه‌ای به تفکیک دیسیپلین‌ها و تجمعی، احجام برآوردی کار و لیست تجهیزات به همراه احجام انجام شده، جزئیات وضعیت سفارش‌های داخلی و خارجی و برآورد سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد ارزی و ریالی به انضمام cash flow طی ماه‌های پیش رو این طرح از سوی مدیران پتروشیمی گلستان ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی اقدامات صورت‌گرفته پس از ورود هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به این طرح و همچنین تهیه لیست چالش‌ها، مشکلات و تنگناهای طرح نیز در این جلسه صورت پذیرفت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.