افزونه جلالی را نصب کنید. 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

بازگشت واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور

  • کد خبر : 5516
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
بازگشت واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور

  به گزارش پترونفت به نقل از  روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، واحد۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ اين نيروگاه كه بدليل مشكل فني از مدار توليد برق خارج شده بود مجدد به شبكه سراسري برق كشور پيوست.   خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامين با اعلام این خبر گفت: واحد شماره 3 اين نيروگاه بدلیل نشتی در […]

 

به گزارش پترونفت به نقل از  روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، واحد۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ اين نيروگاه كه بدليل مشكل فني از مدار توليد برق خارج شده بود مجدد به شبكه سراسري برق كشور پيوست.

 

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامين با اعلام این خبر گفت: واحد شماره 3 اين نيروگاه بدلیل نشتی در بویلر و مشکل فنی در سیستم آب گردشی بصورت اضطراري از مدار توليد خارج شد كه پس از تلاش شبانه روزي متخصصين نيروگاه در رفع اشكالات فني توانستیم این واحد ۳۰۵ مگاواتی را مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.

 

محمدي افزود: تولید پایدار انرژی حیاتی برق بدلیل گرمای بیش از حد هوا در تابستان طاقت فرسای خوزستان دارای چالشهای متعددی است كه لازم است هموطنان با مديريت صحيح مصرف برق ، ما را در اين امر مهم ياري رسانند تا تابستاني بدون خاموشي را سپري نماييم.

 

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری ایران است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز خوزستان و شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.