افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

بانوان شاغل در این شرکت تقدیر شدند

  • کد خبر : 6328
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
بانوان شاغل در این شرکت  تقدیر  شدند
در مراسمی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و بزرگداشت مقام مادر از بانوان شاغل در شرکت ملی حفاری ایران تقدیر به عمل آمد.

پترونفت ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این مراسم که با حضور مدیرعامل، مدیرمنابع انسانی، مشاوران مدیرعامل، تعدادی از اعضای شورای فرهنگی و روسای حراست و روابط عمومی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد، دکتر حمید رضا گلپایگانی با تبریک و تهنبت سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه ( س) ، گفت: به راستی ستاره درخشان خاندان عصمت و طهارت ام ابیها در نظام هستی، الگوی بی همتا و افتخاری بزرگ و ارزشمند برای نه تنها زنان بلکه جامعه مسلمانان محسوب می گردد.

وی با بیان ابنکه امروز زنان جامعه ما با تأسی از سیره بانوی دو عالم دوشادوش مردان نقش اساسی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی جامعه ایفا و از بنیان‌های اصلی تحکیم خانواده به شمار می روند، افزود: با افتخار اعلام می کنم که بانوان همکار در حوزه های مختلف شرکت علاوه بر داشتن ویژگی عفاف و حجاب، نظم و انضباط کاری، مسئولیت در خانواده، متعهدانه و با حمیت سازمانی با شایستگی نقش اساسی و ارزشمندی در توسعه و تحقق اهداف سازمان ایفا می کنند‌ که زحمات و پشتکار موثر این همکاران جای قدردانی دارد.

مدیرعامل همچنین به شرایط و جایگاه شرکت در افق پیش رو اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهتمام دولت سیزدهم و وزارت نفت و پیگیری های مستمر و حسن نظر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، شرایط شرکت رو به تعالی و توسعه است و بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری، تجهیزات خدمات فنی و بخش های پشتیبانی و خدمات از جمله ترابری سنگین و سبک، ناوگان فوریت های پزشکی در دستور کار و با جدیت دنبال می شود.

گلپایگانی با اشاره به روز آمد شدن پرداخت مطالبات و مزایای کارکنان و ایجاد سامانه های کاربردی در جهت بهینه سازی فرآیندها، از تلاش های مجموعه کارکنان شرکت به عنوان طلایه داران خط مقدم تولید قدردانی کرد.

در این مراسم خانم بیت حردان مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده گزارشی از فعالیت های این حوزه در سال جاری ارائه داد و خانم دکتر معصومی اصل استاد دانشگاه و کارشناس مسائل روز درباره شخصیت حضرت فاطمه (س) ، جایگاه زن در اسلام و حضور بانوان در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی مطالبی بیان داشت.

بخش نماهنگ، دف نوازی گروه اهورا از استان مازندران، گروه نمایش از استان خوزستان، اهدا لوح به بانوان بازنشسته، قاریان ممتاز قران کریم، ایثارگر و شاغل و همچنین بانوان برتر شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و ورزشی و فعال در عرصه حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه های این مراسم بود‌.

شرکت کنندگان در این مراسم در پایان با حضور بر مزار شهید گمنام‌ در ساختمان مرکزی شرکت از مقام والای شهدای حماسه آفرین دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آوردند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.