افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

*با انتصاب نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت؛ نگاهي ویژه به بانوان در پتروشیمی پارس

  • کد خبر : 16358
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
*با انتصاب نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت؛ نگاهي ویژه به بانوان در پتروشیمی پارس
برای اولین بار در سطح شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، یک بانو مشاور مدیرعامل و نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب شد.

سياوش میرحاجی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس‌ در حکمی سیده حکیمه موسوی را به عنوان نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب کرد.

این انتصاب در راستاي شنیدن مطالبات بانوان شرکت‌ و همسران کارکنان و تکریم جایگاه ایشان است.

بخشي از کارکنان شرکت‌ هاي منطقه عسلویه بانوان هستند و اتفاقا در برخي شرکت‌ها ، بانوان پست های حساسی نيز بر عهده دارند و نياز است مدیرعامل شرکت ها نگاهي ویژه به بانوان داشته‌ باشند چراکه ایشان علاوه بر امورات شرکت‌، زمامدار مسئولیت هاي خانواده و فرزندان نيز هستند.

اتفاق ارزشمندی که در شرکت‌ پتروشیمی پارس رخ داد مدیرعامل در راستاي توجه‌ ویژه به بانوان شرکت و پیگیری امورات آنها و حتی توجه به همسران کارکنان شرکت، نماینده ای منصوب کرد تا از نزدیک امورات و موضوعات مختلف شان را پیگیری کند اقدامي ارزشمند که‌ می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های منطقه عسلویه باشد.

توجه ویژه به بانوان شرکت و همچنین همسران کارکنان شرکت می‌تواند باعث افزایش انگیزه کاری ایشان شود و هم‌چنین سبب‌ توجه‌ به نهاد مقدس‌ خانواده و افزایش بازدهی کارکنان خواهد شد اقداماتي که نتيجه اش اعتلای شرکت و همچنین نهاد مقدس خانواده خواهد بود.

راه اندازی کانون ها و بولتن های خانواده پتروشیمی پارس که با پیگیری نماینده مدیرعامل در امور بانوان محقق می‌شود سبب‌ خواهدشد کارکنان شرکت و خانواده هایشان بیشتر احساس تعلق به شرکت‌ پتروشیمی پارس کنند و کارکنان خیلی بیشتر خود را در راه اعتلاي نام و اهداف شرکت‌ نمایند.

امید می‌رود در همه‌ شرکت‌های منطقه عسلویه توجه‌ به بانوان و خانواده‌های کارکنان در اولویت قرار گیرد و اقدامات ارزشمند پتروشیمی پارس می تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های منطقه عسلویه باشد

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.