افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3
مدیرکل سلامت و تربیت‌بدنی وزارت نفت:

بحث ورزش به عنوان یک راهبرد جدی مورد توجه مقام عالی وزارت نفت است

  • کد خبر : 6809
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
بحث ورزش به عنوان یک راهبرد جدی مورد توجه مقام عالی وزارت نفت است
مدیرکل سلامت و تربیت‌بدنی وزارت نفت در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ورزشی شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: خوشبختانه مقام عالی وزارت نفت بحث ورزش را در جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات جسمی و روحی برای کارکنان و خانواده‌ها به عنوان یک راهبرد جدی در نظر دارند و در این راستا دو شورای عالی با نظر وزیر محترم نفت مسئولیت راهبردی دو بال سلامت و تربیت بدنی را بر عهده دارند.

پترونفت ، به گزارش روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، منصور قنبرزاده افزود: امروز تحت تاثیر اتحاد و همدلی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران قرار گرفتم. بنده حدود ۴۰ سال در حوزه ورزش و نفت تجربه حضور دارم و جمع صمیمی اینچنینی برای من قابل توجه بود.
وی گفت: از دکتر مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران برای نگاه راهبردی به موضوعات منابع انسانی تشکر می‌کنم چراکه ایشان ورزش را یک راهبرد در جهت سلامت کارکنان و اهداف تولید می‌بیند.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های ورزشی به‌ویژه در مناطق عملیاتی و کار اقماری باعث ایجاد نشاط و شادی در بین همکاران و جلوگیری از فرسودگی شغلی آنان خواهد شد، به همین دلیل از همه مدیران شرکت نفت فلات قاره ایران به‌ویژه مدیر منابع انسانی، مدیر مناطق عملیاتی و همه ورزشکاران و عوامل اجرایی این جشنواره ورزشی تشکر می‌کنم.

مدیرکل سلامت و تربیت‌بدنی وزارت نفت گفت: این نوید را بدهم که پس از حدود ۶ سال که حتی مسابقات داخلی ورزشی هم تعطیل شده بود، خوشبختانه مقام عالی وزارت نفت و مدیران ارشد وزارتخانه و شورای عالی ورزش نفت، بحث ورزش را در جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات جسمی و روحی برای کارکنان و خانواده‌ها به عنوان یک راهبرد جدی در نظر دارند و در این راستا دو شورای عالی با نظر وزیر محترم نفت مسئولیت راهبردی دو بال سلامت و تربیت‌بدنی را بر عهده دارند.

وی افزود: در بحث شورای سلامت شیوه‌نامه مورد نظر توسط وزیر محترم نفت ابلاغ و شورای مرکزی ورزش در وزارتخانه تشکیل شده که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه به حوزه سلامت و ورزش است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی و سلامت‌محور برای خانواده‌ها و کارکنان در اولویت اصلی ما قرار دارد، گفت: در این خصوص انصافا شرکت ملی نفت ایران هم پیشرو است و خوشبختانه در شرکت ملی نفت دکتر افشار که فردی تحصیل‌کرده و از قهرمانان ملی ماست و توجه ویژه‌ای به ورزش مناطق عملیاتی دارند و جناب آقای دکتر فرشاد مدیر محترم منابع انسانی شرکت ملی نفت حضور دارند و از همه این عزیزان سپاسگزارم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.