افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

برای تامین برق پایدار مشترکان کاملاً آمادهایم

  • کد خبر : 9526
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
برای تامین برق پایدار مشترکان کاملاً آمادهایم
در ۶ ماه گذشته اقدام‌های فنی و تخصصی و تدابیر ویژ‌های برای تامین برق مشترکان در تابستان پیش روی اتخاذ شده و شبکه برق استان خوزستان برای عبور موفقیت آمیز از پیک برق در آمادگی کامل است.

پترونفت، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست هماهنگی برای اجرای برنامه گذر از پیک تابستان با اعلام این خبر گفت، برای وزارت نیرو موضوع پایداری برق در استان خوزستان به ویژه در فصول گرم سال از اهمیت بالایی برخوردار است و علیرغم شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی استان خوزستان و همچنین افزایش تقاضا برای مصرف برق تلاش می‌شود تابستان پیش روی بدون خاموشی سپری گردد.

دکتر خدری افزود در این رابطه در پائیز و زمستان سال قبل همهی توان و دانش تخصصی این شرکت برای تدوین برنامه ویژه عبور از پیک تابستان 1402 به کار گرفته شده وشبانه روز تلاش کرده‌ایم تا ضمن آماده سازی شبکه توزیع برق استان، برق مطمئن و پایداری به مشترکان خوزستانی ارائه گردد. وی ادامه داد جلب همکاری صاحبان مولد‌های کوچک و بزرگ و خریداری برق تولیدی آنها، رصد دقیق کلیه مصارف دیماندی و همچنین مشترکان پرمصرف با تجهیزاتی مانند کنتور‌های هوشمند، نصب تجهیزات IOT جهت کنترل از راه دور مصارف ادارات و سازمانهای پر مصرف، تعدیل روشنایی بزرگ راه‌ها و جایگزینی لامپ‌های LED برای روشنایی معابر و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از جمله‌ی روشها و تدابیر به کار گرفته شده توسط شرکت توزیع نیروی برق خوزستان برای گذر از پیک بار تابستان است.

خدری تصریح کرد، شرایط استان خوزستان و به تبع آن شرکتهای تامین کننده برق در این استان به دلیل وضعیت آب و هوایی با سایر نقاط کشور متفاوت میباشد به طوری که تنها در یک شهرستان مانند دزفول مصرف برق با پیک بار 650 مگاوات، از برخی استانهای کشور نیز بیشتر است و بنابراین کاهش پیک بار در استان خوزستان می تواند اثرات بسیار مهمی در پایداری برق شبکه سراسری ایفا نماید و نحوه مدیریت بار در شبکه برق این استان با دقت و حساسیت بالایی از سوی وزارت نیرو و توانیر بررسی می گردد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در تابستان سال گذشته به عنوان شرکت برتر در مدیریت بار شبکه و همچنین تامین برق مشترکان معرفی و توسط وزیر نیرو در مراسم ویژه‌ای مورد تقدیر قرار گرفت.

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.