افزونه جلالی را نصب کنید. 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
2

برنامه ارائه شده آقای پاکنژاد جامع و دقیق است

  • کد خبر : 21652
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
برنامه ارائه شده آقای پاکنژاد جامع و دقیق است
محمدصادق محبی نظر: برنامه مهندس پاکنژاد در ده فصل تدوین شده که معرفی چالش های پیش روی صنعت نفت و ارائه راهکارهای آن و برنامه های جذب سرمایه گذار و توسعه میادین به خوبی تبیین گردیده است.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی کمیسیون انرژی مجمع نظام مسائل کشور، محمدصادق محبی نظر رئیس کمیسیون انرژی مجمع در خصوص برنامه ارائه شده وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم اذعان داشت: برنامه مهندس پاکنژاد در ده فصل تدوین شده که معرفی چالش های پیش روی صنعت نفت و ارائه راهکارهای آن و برنامه های جذب سرمایه گذار و توسعه میادین به خوبی تبیین گردیده است.
محبی نظر افزود: در وضعیت فعلی که حوزه انرژی به بیماری ناترازی مبتلاست ارائه راهکارهای عملی و عملیاتی در راستای مدیریت مصرف و بهینه سازی بیش از قبل احساس می شود که این موضوع در برنامه ارائه شده وزیر پیشنهادی نفت ناظر به تکالیف برنامه هفتم توسعه به خوبی تبیین گردیده است که از نقاط ویژه آن می توان به پیشنهاد تصمیم گیری و تعیین تکلیف سازمان بهینه سازی مصرف و همچنین اصلاح و توسعه بازار بهینه سازی مصرف انرژی اشاره نمود.
رئیس کمیسیون انرژی مجمع نظام مسائل کشور افزود: این مجمع در ۴۸۴ شهرستان در سطح کشور با بهره مندی از نظرات نخبگان و خبرگان حوزه های مختلف بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تشکیل یافته و اقدام به شناسایی و احصاء تخصصی مسائل و مشکلات کشور می نماید.
محبی نظر ادامه داد: آنچه در برنامه پیشنهادی محسن پاکنژاد حائز اهمیت است ارائه برنامه جامع در راستای صیانت از سرمایه های انسانی این وزارتخانه است که اهتمام ایشان را در توجه ویژه به کارکنان مشخص می سازد و این امر از مطالبات این کمیسیون از ابتدای استقرار دولت چهاردهم بوده است.
محبی نظر گفت: جامعیت برنامه ارائه شده و انطباق با قوانین بالادستی از جمله سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری و سند ملی راهبردی انرژی کشور قابل توجه است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=21652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.