افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
4

برگزاری مانور ایمنی در شرکت پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 14844
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
برگزاری مانور ایمنی در شرکت پتروشیمی ارومیه
مانور ایمنی در شرکت پتروشیمی ارومیه به مناسبت ۷ مهر( روز ایمنی) با حضور مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ومدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اذربایجان غربی برگزارشد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه: دکتر دهقان مدیر کل هماهنگی اموراقتصادی استانداری و علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی که به همراه اعضای کارگروه ارتقای ایمنی و بازرسان کار اداره کل و در راستای برگزاری مانور یک روزه ایمنی همزمان با سراسر کشور درشرکت پتروشیمی ارومیه حضور یافتند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز هفته ایمنی و اتش نشانی ، نظارت بر حسن اجرای مقررات ایمنی و صیانت از نیروی انسانی در استان و همچنین پیشگیری از حوادث خطرات ناشی از بی احتیاطی و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط کار از جمله اهداف این مانور می باشد.

 

در ادامه اسمعیلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه ضمن خیر مقدم گزارشی از عملکرد مجموعه و نیز اقدامات انجام پذیرفته در قالب موارد ایمنی و حفاظت از سلامتی پرسنل مجتمع و نیز رعایت تدابیر ایمنی را بیان نمود.

 

وی افزود خوشبخانه علیرغم انجام تعمیرات و کارهای سنگینی که در این شرکت انجام گرفته است ولی خوشبخاته هیچ گونه حادثه کلی و یا جزئی رخ نداده و تمام تلاش مجموعه پتروشیمی ارومیه نظارت بر رعایت اصول ایمنی و حفظ سلامتی کارکنان این مجموعه می باشد.

 

در انتهای این مراسم از زحمات چند نفر از همکاران ایمنی این شرکت و نیز همکاران خانواده شهدا به نمایندگی از همه آنان با اعطای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.