افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3

برگزاری مانور نشتی Quench Oil در واحد الفين مجتمع پتروشیمی جم

  • کد خبر : 11082
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
برگزاری مانور نشتی Quench Oil در واحد الفين مجتمع پتروشیمی جم
مانور آمادگی و واكنش در شرايط اضطراری با موضوع وقوع نشتی Quench Oil از فلنج ورودي Z-201A در واحد الفين مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ سومین مانور دوره‌ای سال 1402 پتروشیمی جم با هدف ارزيابي نحوه اقدامات كنترلي تيم بهره‌برداري، عملكرد گروه‌هاي درگير در حادثه و تيم ايمني صورت گرفت.

در آغاز مانور یكی از پرسنل بهره‌برداری، ضمن اعلام حادثــه اتاق كنترل واحد را از وقوع نشتی مطلع می‌کند. پرسنل مستقر در اتاق كنترل واحد بهره‌برداري نیز بلافاصله از كنترل آتش‌نشانی، تقاضای كمک کرده و با اعزام تیم‌های واكنش در شرایط اضطراری فرماندهي حادثه و تيم‌هاي عملياتي جهت كنترل به محل حادثه، اقدامات لازم برای كاهش مخاطرات و كنترل شرایط انجام می‌شود.

از نقاط قوت این مانور سرعت عمل خوب پرسنل بهره‌‌برداري و ايمني در مواجهه با شرايط اضطراري؛ استفاده مناسب و كامل نيروهای آتش‌نشاني از تجهيزات استحفاظي و نحوه اجراي روش‌هاي تاكتيكي مناسب توسط مسئول عمليات واحد مطابق با اقدامات كنترلي تعريف شده است.

گفتنی است در نشست پایانی مانور واحد الفين ارزیابی‌های تيم تعميرات، افسر لجستيک، بهداشت و درمان، نحوه تصميمات استراتژيک، تاكتيكي و اجرا و موضوعات ايمني مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت، فرصت‌‌های بهبود و پیشنهادات ارائه گردید.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=11082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.