افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ربيع أول 1446 Sunday, 8 September , 2024
1

برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا و تکریم و معارفه سرپرستان حراست شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

  • کد خبر : 20988
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا و تکریم و معارفه سرپرستان حراست شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه
به مناسبت فرا رسیدن هفتمین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه میزبان دوستداران اهل بیت(ع) بود، تا با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا، ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت(ع) همراه با عزاداری ابراز نمایند.

به گزارش پترو نفت، به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، امروز دوشنبه مورخ 1403/۰5/01 در محل مسجد شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، مراسم پر فیض زیارت عاشورا با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان، مدیرعامل و کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مناسبت هفتمین روز شهادت سید و سالار شهیدان برگزار گردید.

در این مراسم پر فیض، ذاکر اهل بیت علیهم السلام ضمن قرائت زیارت عاشورا، در رثای آقا امام حسین(ع) و اصحاب و یاران با وفایش به روضه خوانی و مرثیه سرایی پرداخت.

برگزاری این مراسم معنوی، فرصتی برای کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه فراهم آورد تا ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای نهضت عاشورا، در سوگ شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش به عزاداری بپردازند.

گفتنی است، در انتهای این مراسم پر فیض، آیین تکریم و معارفه سرپرستان حراست شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز برگزار گردید و از تلاش های جناب آقای عبداله کرمی تجلیل و جناب آقای امیر جوادی به عنوان سرپرست جدید حراست شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه معرفی شد.

ابوطالب ایتوندی فرماندار محترم شهرستان هرسین، عبداله کرمی و امیر جوادی سرپرستان حراست سابق و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=20988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.