افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

برگزاری نشست تامین مالی برای اجرای طرح های اوره و آمونیاک شرکت پتروشیمی ارومیه

  • کد خبر : 15581
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
برگزاری نشست تامین مالی برای اجرای طرح های اوره و آمونیاک شرکت پتروشیمی ارومیه
استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه حضور هلدینگ بزرگ خلیج فارس برای سرمایه گذاری درصنایع پتروشیمی آذربایجان‌غربی به ویژه طرحهای اوره و آمونیاک شرکت پتروشیمی ارومیه فراهم شده است.

پترونفت ، نشست تامین مالی برای اجرای پروژه اوره و آمونیاک شرکت پتروشیمی ارومیه با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی، رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و روح الله حضرت پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در این نشست با اشاره به اهمیت احداث واحد اوره و آمونیاک در مجموعه پتروشیمی ارومیه، گفت: این طرح، از مهم‌ترین طرح های آذربایجان غربی بوده و ضمن جلوگیری از خام فروشی، ارزش افزوده بسیار خوبی را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف بخصوص پتروشیمی و ایجاد واحدهای پایین دستی، افزود: از ظرفیت های مرزی آذربایجان‌غربی و پتانسیل صادرات به کشورهای همجوار، می توان برای توسعه سرمایه گذاری به ویژه در حوزه پتروشیمی استفاده کرد.

وی در ادامه ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع پایین دستی در حوزه های مختلف و به ویژه در بخش پتروشیمی استان را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع پایین دستی می تواند ضمن ایجاد فرصت های جدید اشتغال، ارزش افزوده تولیدات پتروشیمی را نیز افزایش دهد.

او همچنین با تاکید بر جذب سرمایه گذار در استان و به ویژه حضور هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری در مناطق مختلف، افزود: زمینه حضور هلدینگ بزرگ خلیج فارس برای سرمایه گذاری در پتروشیمی آذربایجان‌غربی فراهم شده است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.