افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4

برگزاری نمايشگاه لوستر و چراغ های تزئيني در نمايشگاه بين المللي خوزستان

  • کد خبر : 6473
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
برگزاری نمايشگاه لوستر و چراغ های تزئيني در نمايشگاه بين المللي خوزستان
با توجه به سال توليد ، دانش بنيان ، اشتغال آفرين تلاش مي شود که در نمايشگاه های بين المللي خوزستان توليد کنندگان داخلي کشورمان را دعوت کنيم تا آخرين دستاوردهای خود را در معرض ديد علاقمندان ، متخصصين و بازديد کنندگان اين صنعت قراردهند . نمايشگاه ها از بهترين و موثرترين ابزارهای بازاريابي در دنيای امروز تجارت محسوب مي شوند و از ديدگاه اقتصادی تأثير بسزايي در اقتصاد جوامع دارند. و در جهت صادرات غيرنفتي نقش بيار مهمي را ايفا مي کند.

پترونفت ، مدير عامل شرکت نمايشگاه بين المللي خوزستان افزود : نمايشگاه بين المللي خوزستان در راستای عمل به اين وظيفه مهم ، دوازدهمين نمايشگاه تخصصي لوستر و چراغ های تزئيني همزمان با نمايشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت را در دستور کار قرار داده است تا از اين طريق به بخشي از اهداف خود در حوزه حمايت توليد و توليد داخلي جامه عمل بپوشاند.
رحيم جليلي مديرعامل شرکت نمايشگاه های بين المللي خوزستان ضمن تاييد مطالب فوق افزود مهمترين ويژگي دوازدهمين نمايشگاه تخصصي لوستر و چراغ های تزئيني همزمان با نمايشگاه فرش و تابلو فرش دستبافت ارائه محصولات کاملاً ايراني و ملي است و تلاش ما اين است که بتوانيم با برپايي نمايشگاه ها فرهنگ حمايت از توليد ملي و خريد کالای ايراني را نهادينه کنيم .
وی گفت : نمايشگاه لوستر و چراغ های تزئيني با مشارکت 115 واحد از 12 استان که شامل: استانهای خوزستان ، تهران ، البرز ، زنجان ، آذربايجان شرقي ، اصفهان ، قم ، همدان ، چهارمحال و بختياری، مازندران ،خراسان رضوی و يزد از تاريخ 3 بهمن لغایت 7 بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 الي 22 توليدات و محصولات خود را در معرض ديد علاقمندان ، متخصصين و بازديدکنندگان اين صنعت قرار دادند.

اهداف برگزاری نمايشگاه
رقابت سالم و سازنده و به نمايش گذاشتن جديد ترين فن آوريها و دست آوردها توسط صاحبان اين صنعت را از جمله اهداف اين نمايشگاه مي توان عنوان نمود و با برگزاری اين نمايشگاه علاوه بر دستيابي به اهداف تخصصي و تبادل اطلاعات و تجربيات لازم و ورود تخصص های روز به استان خوزستان و بازديد کنندگان محترم بتوانند در فضايي متنوع علاوه بر آشنايي با مدل ها و فن آوری های جديد نسبت به تطابق سليقه ها و رفع نيازهای خود در اين مورد بطور مستقيم با توليد کنندگان مهم اين صنعت وارد مذاکره و گفتگو گرديده و با ارائه پيشنهاد های خود بتوانند نسبت به پيشرفت و پيشبرد اين صنعت مهم و اعمال سليقه های خود در توليدات آتي نقش موثری را ايفا نمايند.
تلاش براي افزايش دانش تخصصي فعالان صنعت نمايشگاهي در جهت حضور موثر در نمايشگاهها و ايجاد مکانيزمهاي اثربخشي فعاليت . ساماندهي نمايشگاهها و تلاش براي افزايش راندمان شرکت سهامي نمايشگاهها.
افزايش توان تخصصي و حضور بيشتر و موثرتر در فضاها و نمايشگاههاي و استفاده از ابزارهاي نوين ارتباطي و ايجاد زيرساختهاي مناسب براي تجارت الکترونيک .
تطبيق اولويتهاي بازار هدف و برنامه‌ريزي براي حضور موثر در نمايشگاههاي اختصاصي ، تخصصي ، بين‌المللي و کمک به برگزاري نمايشگاهها در اين بازارها.
همکاري با سازمان توسعه تجارت ايران و اتاق بازرگاني ، صنايع و کشاورزي ايران براي ايجاد تشکل قوي در بخش نمايشگاهي و تقويت تشکلهاي صادراتي و تخصصي و صادرکنندگان برتر به صورت ايجاد باشگاه صادرکنندگان و تجار برتر کشور در محل نمايشگاههاي بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران .
برنامه مشترک با سازمان توسعه تجارت ايران و بخش خصوصي در جهت توليد و صادرات کالاهاي خاص و داراي مزيت نسبي‌ ايران و ايجاد امکان حضور مستمر کالاهاي رقابتي بصورت برجسته در محل نمايشگاههاي بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران .

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=6473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.