افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

برگزاری نمایشگاه صنعت آب، برق و تجدیدپذیر خوزستان

  • کد خبر : 15594
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
برگزاری نمایشگاه صنعت آب، برق و تجدیدپذیر خوزستان
نمایشگاه صنعت آب، برق و تجدیدپذیر خوزستان از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه امسال در اهواز و در محل نمایشگاههای بین المللی خوزستان برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت آب، برق و تجدیدپذیر خوزستان به دلیل وجود صنایع مختلف و گسترده در این استان و همجواری به دیگر استان‌ها و همچنین بازدید کشور‌های مرزی از این نمایشگاه فرصتی مناسب برای فعالان این حوزه است.

پترونفت، بزرگترین رویداد اقتصادی صنعت آب و برق خوزستان بهمن ماه امسال با حضور شرکت‌های مختلف از سراسر کشور برگزار خواهد شد. این نمایشگاه توسط انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) برگزار شده و کانون تبلیغاتی مدیریتی نیک آئین مجری برگزاری این نمایشگاه است.

 

نمایشگاه صنعت آب، برق و تجدیدپذیر خوزستان از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه امسال در اهواز و در محل نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان برگزار می‌گردد. پیش بینی می‌گردد در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف صنایع آب و برق و تجدیدپذیر‌ها در این نمایشگاه حضور یابند.

 

نمایشگاه صنعت آب، برق و تجدیدپذیر خوزستان به دلیل وجود صنایع مختلف و گسترده در این استان و همجواری به دیگر استان‌ها و همچنین بازدید کشور‌های مرزی از این نمایشگاه فرصتی مناسب برای فعالان این حوزه است. خوزستان به تنهایی نزدیک به ۲۰ درصد برق ایران را تامین کرده و صنایع بزرگ و کوچک زیادی در این استان حضور دارند. ظرفیت منصوبه تولید نیروی برق استان خوزستان در بخش انتقال و فوق توزیع برابر با پانزده هزار و ۸۹۹ مگاوات است که از این میزان ظرفیت منصوبه در بخش آبی برابر با هشت هزار و ۱۹۴ مگاوات و در بخش حرارتی هفت هزار و ۵۱۷ مگاوات است.

 

در کنار این نمایشگاه چندین نشست تخصصی در حوزه های تامین برق صنایع از نیروگاههای خورشیدی و صنایع، ساخت داخل و صنایع نیروگاهی، صنعت آب و فاضلاب و… برگزار می گردد. از صنایع مختلف فعال در این استان و استانهای همجوار برای بازدید از این نمایشگاه و حضور در نشست های تخصصی دعوت شده است.

 

برای شرکت در این نمایشگاه و یا اطلاع از شرایط شرکت در نمایشگاه به آدرس nirooexpo.ir مراجعه نموده یا با شماره تلفن ۸۸۲۱۶۸۷۳ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=15594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.