افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5
استاندار خوزستان:

بستر لازم برای ورود نیروهای جوان به بخش اجرایی فراهم شود 

  • کد خبر : 9347
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
بستر لازم برای ورود نیروهای جوان به بخش اجرایی فراهم شود 
استاندار خوزستان بر لزوم ورود نیروهای مفید،موثر و جوان در بخش اجرایی استان تاکید کرد و گفت: رسانه ها در شناسایی و معرفی افراد توانمند در استان نقش به سزایی دارند.

پترونفت، علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه شب در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: خوزستان سرشار از پتانسیل و ظرفیت است لذا مسئولان استان باید با کمک اصحاب رسانه به رفع مشکلات استان بپردازند.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت های لازم برای رشد و پیشرفت در استان خوزستان وجود دارد افزود: در طی سال های متوالی کانون های قدرت و ثروت تلاش کرده اند تا در معادلات مختلف تاثیر بگذارند لذا با کمک هم و کار جهادی می توانیم چنین موانعی را برطرف کنیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به استفاده بیشتر از دانش بنیان ها و مشاوران جوان در امورات اجرایی استان گفت: کسی که سال ها یک انحصار و رانت را در اختیار گرفته قطعا با خواهش و تمنا کنار نمی رود لذا در این زمینه باید جهاد کرد.

 

حسینی محراب گفت: رسانه طراز انقلاب اسلامی باید نقد منصفانه و منطقی را در دستور کار قرار دهد و اطلاعات صادقانه، شفاف و واقع بینانه را منعکس کنند همچنین رسانه های حرفه ای باید در بستر اینترنت به قانون مقید باشند.

 

وی افزود: باید تا جایی که می توانیم به همدیگر حسن ظن داشته باشیم و کاری کنیم که با کمک همدیگر از جوسازی رسانه ای دشمنان جلوگیری کنیم.

 

استاندار خوزستان گفت: ما باید به جای طرح مشکلات، دنبال راه حل ها باشیم و با موضوعات به گونه ای مواجه شویم که دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

 

وی به تسریع در اجرای مصوبات سفر اول ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: میزان پیشرفت پروژه ها را باید به صورت شفاف اعلام و زمینه سفر دوم هیات دولت به استان را فراهم کنیم.

 

گفتنی است در این نشست تعدادی از نمایندگان اصحاب رسانه به بیان دیدگاه های خود در موضوعات مختلف استان و همچنین مسائل صنفی رسانه پرداختند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.