افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
2

بصیرت محرک حفارمردان، ترس دشمن از صنعت حفاری قوی

  • کد خبر : 5821
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
بصیرت محرک حفارمردان، ترس دشمن از صنعت حفاری قوی
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ما خط مقدم جبهه اقتصادی هستیم و محرکمان در این زنجیره تولید، تلاش همه حفار مردان در سایه بصیرت است.

به گزارش پترونفت: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران (اهواز) در تجمع کارکنان صنعت نفت جنوب خوزستان به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: این اجتماع نشانگر وحدت بین تمامی کارکنان صنعت نفت از ستادی تا کارکنان اقماری در چاه‌های نفت و گاز در اقصی نقاط کشور است.

 

حمیدرضا گلپایگانی با بیان این اینکه ، این روحیه جهادی نشان می‌دهد که همچنان با تجدید میثاق با ولایت، گام‌های مجموعه نفت برای تولید، بلندتر برداشته می‌شود افزود:  ما در سال‌های اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  صنعت حفاری را با هدایت و فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه آغاز کردیم و امروز با پیروی از مقام معظم رهبری در همان مسیر ، پیش می‌رویم.

 

وی تاکید کرد: اقتدار و خودکفایی ما تا جایی پیش رفت که امروز حتی یک کارشناس یا تکنسین خارجی در مجموعه‌های صنعت حفاری و صنعت نفت وجود ندارد و تمامی نیرو‌ها از متخصصان داخلی هستند.

 

گلپایگانی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از ایران قوی می‌ترسد ،ما نیز پیرو همین فرموده در حوزه کاری خودمان اعلام می‌کنیم که دشمن از صنعت حفاری قوی می‌ترسد، چون ما خط مقدم جبهه اقتصادی هستیم و محرکمان در این زنجیره تولید،تلاش همه حفار مردان در سایه بصیرت است.

 

گفتنی است؛ تجمع کارکنان صنعت نفت جنوب با هدف دفاع از امنیت و انسجام ملی ، محکومیت اغتشاشات اخیر، همچنین صیانت از زندگی آحاد جامعه و آرامش شهروندان، صبح امروز در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز، شکل گرفت.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.