افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

به‌کارگیری لوله‌های ساخت شرکت لوله‌سازی اهواز در ۲ حلقه چاه میدان آزادگان

  • کد خبر : 7540
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
به‌کارگیری لوله‌های ساخت شرکت لوله‌سازی اهواز در ۲ حلقه چاه میدان آزادگان
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز اعلام کرد که دو حلقه چاه در میدان مشترک نفتی آزادگان با استفاده از لوله‌های ۶ اینچ تولیدشده در شرکت لوله‌سازی اهواز عملیاتی شده است.

پترونفت ، به نقل از شرکت شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) ، ابوذر شریفی در حاشیه بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان و مدیریت سخت‌کوش مجموعه لوله‌سازی اهواز، تولید لوله‌های ۶ اینچ سرویس ترش با مواد اولیه بومی‌سازی‌شده به روش ERW برای نخستین‌ بار در شرکت لوله‌سازی اهواز را دستاورد بزرگ دیگر این مجموعه دانست و گفت: این موفقیت بزرگ را به مجموعه خدوم شرکت لوله‌سازی اهواز تبریک می‌گویم.

وی به بازدید خود از پروژه‌های نفتی میدان مشترک آزادگان اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون این محصول بومی‌شده در شرکت لوله‌سازی اهواز در این میدان مشترک نفتی به‌کار گرفته شده است که جای بسی خوشحالی دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: افتخار دارم این خبر مسرت‌بخش را اعلام کنم که دو حلقه چاه در میدان مشترک نفتی آزادگان با استفاده از لوله‌های ۶ اینچ تولیدشده در شرکت لوله‌سازی اهواز عملیاتی شده است.

شریفی اظهار کرد: با ظرفیت‌های فراوان مجموعه شرکت لوله‌سازی اهواز و همتی که در مسئولان و مدیریت این مجموعه سخت‌کوش وجود دارد، امیدواریم این همکاری‌ها روزبه‌روز افزایش یابد تا در آینده شاهد پیشرفت‌ و همکاری‌های بیشتری در حوزه تولید و بومی‌سازی محصولات و نیازمندی‌های صنعت نفت باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مستمر شرکت لوله‌سازی اهواز شاهد تکمیل چرخه نیازمندی‌های صنعت نفت در کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت افزود: در پروژه گوره به جاسک برای نخستین بار، فرآیند چرخه تولید آن، تماماً در داخل کشور انجام شد که در نوع خود بی‌نظیر و افتخاری دیگر برای کشور است که توانسته در شرایط تحریم، به پیشرفت در بومی‌سازی بپردازد.

پروژه تولید لوله‌های ۶ اینچ به‌صورت سرویس ترش با مواد خام تولید داخل در شرکت لوله‌سازی اهواز با همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان انجام شده است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.