افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری در نشست خبری:

به زودی فلرها خاموش می‌شود/ تولید گازوئیل یورو6/ دریافت بالاترین نشان مسئولیت‌های اجتماعی از وزیر نفت

  • کد خبر : 13546
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
به زودی فلرها خاموش می‌شود/ تولید گازوئیل یورو6/ دریافت بالاترین نشان مسئولیت‌های اجتماعی از وزیر نفت
مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری گفت: دو سال پياپب این شرکت به عنوان صنعت سبز کشور انتخاب شده است و ۵ سال پياپی نيز جز برترین شرکت‌های ایران قرار گرفته است

پترونفت، مهندس تقی صانعی، مدیر عامل پتروشیمی نوری ظهر دوشنبه با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مطالبه گران صادق و شجاع جامعه هستند و با رعایت انصاف و دلسوزی یاریگر مدیران هستند.

صانعی خاطرنشان کرد: در شرکت‌ پتروشیمی نوری در همه زمینه ها مطالبه گری وجود دارد و اگر شرکت‌ موفق بوده به دلیل مطالبات گری کارکنان‌ آن است در همه حوزه هااز پرسنل خود نظرخواهی می‌کنیم و نظرخواهی و مطالبه گری فرهنگ سازمانی شرکت شده است.

وی با بیان اینکه در سال 1401 بالاترین سطح رضایت‌ مندی در بین کارکنان داشتیم ادامه داد: هر ساله توسط یک دانشگاه معتبر رضایتمندی کارکنان‌ را در حوزه‌ های مختلف ارزیابی می شود.

وی با بیان گزارشی از تولید شرکت گفت: پتروشیمی نوری با عملکرد درخشان در بیش‌تر جنبه ها در سطح کشور و جهان حائز رتبه ممتاز شده است و همیشه خود را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

صانعی تصریح کرد:حضور پتروشیمی‌ها تأثیراتی در حوزه محیط زیست و گرانی مسکن گذاشته، از بودجه های مسؤلیت های اجتماعی شرکت های مستقر با مطالبه گری سیستماتیک می‌شود در این حوزه استفاده کرد.

مدیرعامل پتروشیمی نوری گفت: در دو سال گذشته پتروشیمی نوری موفق شده در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بالاترین نشان را از وزیر نفت دریافت کند. در گذشته بودجه مسئولیت‌های اجتماعی صرف هزینه‌های جاری می‌شد، تمام سعی و تلاش‌مان را کرده‌ایم که در بحث مسئولیت‌های اجتماعی پروژه‌های سرمایه‌ای تعریف کنیم، این موضوع موجب نظامند شدن فعالیت در بحث مسئولیت‌های اجتماعی شده و نتایج مطلوبی نیز داشته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری تاکیدکرد: ۱۳۰۰ شرکت به صورت مستقیم و غیرمستقیم وابسته به محصولات این پتروشیمی هستند.

وی با بیان اینکه احداث واحد جدید آروماتیکی با توجه به هزینه های گزاف به صرفه نیست گفت:۴۰ درصد میعانات گازی منطقه توسط پتروشیمی نوری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه زیروفلرینگ در شرکت‌ خاطرنشان کرد:۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری برای صفر کردن فلرهای این پتروشیمی هزینه شده است و نوری اولین شرکت خواهد بود فلر را حذف خواهد کرد.

وی گفت: در دو سال گذشته شرکت نوری توسط سازمان محیط‌زیست به عنوان صنعت سبز انتخاب شده است

صانعی بیان داشت: پروژه تولید گازوئیل یورو 6 که کمترین آلودگی است در پتروشیمی نوری تا اوایل 1403 به تولید می‌رسد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری گفت: ۱۰۹ درصد ظرفیت اسمی در سال ۱۴۰۱ و ۱۱۲ درصد در سال ۱۴۰۲ تولید‌ داشته ایم و از نظر ارز آوری رتبه اول کشور را دارا هستیم.

وی در تکمیل این قسمت خاطرنشان کرد: ‏نوری موفق شده است در سال 1401، مقدار ۴ میلیون و 867 هزار و 997 تن تولید محصول و تقریبا به همین میزان فروش را به ثبت برساند که این مقدار، 109 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی مجتمع بوده است.‏

صانعی خاطرنشان کرد: شرکت‌ نوری در زمینه هوش مصنوعی‌ و تحول دیجیتال نیز ورود کرده‌ و سال گذشته تندیس برنز نیز دریافت کرده‌ است.

صانعی گفت: شرکت پتروشیمی نوری با اولین حضور خود در نهمین دوره رقابت بین المللی تجربه برتر ( International Best Practice Competition) در سال ۲۰۲۳، موفق به دریافت جایزه های ۵ و ۶ ستاره این رقابت، بالاتر از آرامکو عربستان و بسیاری از شرکت های معتبر دنیا شد.

مدیرعامل شرکت نوری در پایان از تلاش های خبرنگاران تقدیر کرد و تأکید کرد از ظرفیت های منطقه منطقه در شرکت‌ استفاده خواهد کرد.

گفتنی است در این نشست‌ خبری؛ خبرنگاران پیرامون شورای راهبردی پتروشیمی های پارس و موضوعات مختلف شرکت؛ مطالبی عنوان کردند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.