افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
4
به بهانه هفته دفاع مقدس ؛

بازدید سران طوایف عرب و بختیاری خوزستان از شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس

  • کد خبر : 14698
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
بازدید سران طوایف عرب و بختیاری خوزستان از شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس
به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی ازشیوخ، سران و بزرگان طوایف عرب و بختیاری خوزستان با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس دیدار کردند.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از شیوخ،سران و بزرگان طوایف عرب و بختیاری خوزستان، به منظور عرض تبریک هفته دفاع مقدس با حضور در پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با مهندس افشین کیانی مدیرعامل و دکتر مهدی سیفی رئیس هیئت مدیره این پالایشگاه دیدار و مراتب تبریک و خوشحالی خود را نسبت به تلاش ها اقدامات جهادی و انقلابی مدیرعامل این مجموعه صنعتی بزرگ در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی ابراز داشتند.

 

مهندس افشین کیانی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس در این دیدار صمیمانه،ضمن عرض خیرمقدم و‌تقدیر از خدمات بزرگان و شیوخ، یاد و خاطره شهدا کشور عزیزمان ایران اسلامی را گرامی داشتند و طی سخنانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان کشورمان در زمان جنگ تحمیلی یاد نمودند.

 

مهندس افشین کیانی با اشاره به

اتحاد و انسجام میان اقوام و طوایف خوزستان گفت: در این بخش از خاک کشورمان که هنوز آداب و رسوم قومی و محلی در جامعه زیستی آن حاکم است نقش بزرگان در حل مشکلات بسیار واقعا بزرگ هستند و بزرگمنشانه تدبیر می‌کنند که اتحاد و همبستگی این اقوام باید استمرار و تقویت شود.

 

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با بیان اینکه شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس در سال مهارتورم و رشد تولید با در نظر گرفتن رشد و توسعه پایدار اقتصادی، توانسته رکوردهای موفقیت آمیزی از خود به ثبت برساند.

 

کیانی در ادامه افزود: ثبت رکورد بیش از ۳۱ میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه طی ۷۲۵ روز با درایت و تلاش شبانه روزی متخصصان و کارشناسان این مجموعه برای دستیابی به پایداری تولید و همچنین تزریق روزانه ۵۰میلیون فوت مکعب گاز شیرین به شبکه سراسری از اقدامات مهم در این مجموعه برای تحقق چشم انداز توسعه کشور و رسیدن به قله انرژی و شکوفایی صنعت کشور است.

 

وی با بیان اینکه عمل به مسئولیت های اجتماعی گامی مهم به موازات تولید است اظهار داشت:بهسازی و بازسازی مدارس روستاهای همجوار، بازسازی و تجهیز خانه بهداشت روستایی و همچنین استقرار پزشک پالایشگاه در این خانه بهداشت روستایی جهت انجام خدمات پزشکی به روستاییان، انجام آسفالت و ایمن سازی جاده اصلی به طول 25کیلومتر،تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی و همچنین تهیه و توزیع بسته های کمک آموزشی در جهت عمران و آبادانی روستاهای همجوار و در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و هدیه شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس به مردم شهرستان هویزه و منطقه جفیر میباشد.

 

دکتر مهدی سیفی رییس هییت مدیره پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس و دستیار ویژه معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه و با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت :این پروژه، یکی از ابرپروژه های شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس است که هدف از راه اندازی و بهره‌برداری این پالایشگاه خلق ثروت در صنعت پتروشیمی و اقتصاد کشور، جمع آوری و خاموش کردن گازهای مشعل‌های غرب کارون و بخشی از تعهدات بین‌المللی ایران در حوزه محیط زیست بوده است و در این راستا اقدامات قابل توجهی در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی در منطقه صورت گرفته و این اقدامات بصورت مستمر در جهت آبادانی و کمک به توسعه و پیشرفت منطقه و روستاهای همجوار در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

در این دیدار تعدادی از بزرگان و شیوخ عشایر استان با بیان اینکه مردم خوزستان در دفاع مقدس و صیانت از ارزش‌های انقلاب خوش درخشیده‌اند گفتند: این وفاداری و تعهد به انقلاب و کشور از سوی مردم این استان مسئولیت مسئولین در جهت حل مسائل و مشکلات این خطه را دو چندان کرده است.

 

آنها در بخش دیگری از بیانات خود ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات جهادی و انقلابی مهندس افشین کیانی مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افزودند:خدمات و اقدامات جهادی و انقلابی مهندس کیانی و مجموعه پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات جهت آبادانی منطقه و روستاهای همجوار به رسم همسایگی را ستودنی دانستند و از همه مسئولین حاضر در جلسه قدردانی کردند.

 

در حاشیه این دیدار شیوخ، بزرگان و سران عشایر عرب و بختیاری خوزستان با اهدا لوح تقدیر و همچنین در حرکتی نمادین لباس محلی عشایر عرب خوزستان را به رسم یادبود و قدردانی از تلاش ها و اقدامات خداپسندانه مهندس افشین کیانی مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس از ایشان تقدیر نمودند.

 

در پایان افشین کیانی مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با بیان اینکه، خود را یک عشایرزاده است؛ گفت: من خود جزو عشایر هستم، اجداد من جز عشایر بوده و من افتخار می‌کنم که خادم عشایرغیور باشم. وی ادامه داد: من از گذشته با این جماعت مأنوس بوده‌ ام و پوشیدن لباس محلی نوعی تشکر از عشایر است؛ تشكر از خوبی‌هایی که تا کنون در دوران‌های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی از خود نشان دادند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.