افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4
معاون مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي:

بيش از 3 ميليون و 240 هزار مگاوات برق در نيروگاه مجتمع گاز پارس جنوبي توليد شده است

  • کد خبر : 8691
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
بيش از 3 ميليون و 240 هزار مگاوات برق در نيروگاه مجتمع گاز پارس جنوبي توليد شده است
معاون مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي، در آيين تقدير از كاركنان اتاق كنترل نيروگاه متمركز بعثت گفت: كاركنان اتاق كنترل نيروگاه متمركز با اقدامات به هنگام و پياده‌سازي تدابير مدبرانه، نقش بسيار ارزشمند و حياتي در توليد و انتقال برق پايدار به پالايشگاه‌هاي سايت يك و دو در جهت توليد مستمر گاز در فصل زمستان داشته باشند.

پترونفت، به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، حسين شمشيري، در آيين تقدير و تجليل از متخصصان و كاركنان پرتلاش مجموعه اتاق كنترل نيروگاه متمركز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبي بيان كرد: در سال جاري و در زير چتر دورانديشي، خردجمعي و اقدامات نوآورانه كاركنان پرتلاش نيروگاه متمركز بعثت، توليد پايدار برق در پالايشگاه‌هاي سايت 1و2 مجتمع گاز پارس جنوبي حاصل شد.

 

معاون مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي در ادامه به توليد پايدار برق در نيروگاه متمركز اشاره کرد و افزود: با تلاش و كارگروهي نيروي انساني توانمند، از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از 3 ميليون و 247 هزار و 179 مگاوات برق در نيروگاه متمركز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبي توليد شده است.

 

وي تکریم نیروی انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین ارزش و اولويت نخست مجتمع گاز پارس جنوبي دانست و تصريح كرد: اين مجموعه با تكيه بر توان و دانش بومي كاركنان با استعداد و خلاق خود توانسته است در تمام حوزه‌هاي عملياتي و … بهترين عملكرد را در سال جاري ثبت کند و اين دستاورد‌هاي مهم نشان از پويايي و نوآوري در مجتمع گاز پارس جنوبي دارد.

 

شمشيري ادامه داد: اميد داريم در سال آينده، با تجربه بسيار بالاي كاركنان و متخصصان اين نيروگاه و ديگر بخش‌ها و با حل مسائل كليدي بتوانيم در توليد پايدار گاز نقش بسيار موثري داشته باشيم .

 

در اين مراسم از كاركنان اتاق كنترل نيروگاه متمركز بعثت مجتمع گاز پارس جنوبي با اهدا لوح تقدير بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=8691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.