افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:

بیش از ۵ هزار کنتور برق در اهواز نقص دارند

  • کد خبر : 7973
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
بیش از ۵ هزار کنتور برق در اهواز نقص دارند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از بررسی و تست فنی بیش از ۶۰ هزار و ۱۲۷ دستگاه کنتور برق در کلانشهر اهواز در راستای حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی و اطمینان از سلامت لوازم اندازه‌گیری خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار از کنتورهای برق مشترکان اهوازی دارای نقص فنی هستند.

پترونفت ، عبدالحمیدعباس شیاری اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای کمک به رفاه و آسایش شهروندان و حفظ پایداری شبکه برق اهواز بیش از ۶۰ هزار و ۱۲۷ دستگاه کنتور برق بررسی و تست فنی شدند.

 

وی افزود: دستکاری و معیوب بودن کنتور مشترکان از جمله عوامل تاثیرگذار در ایجاد ناپایداری شبکه است و شناسایی دقیق این عوامل علاوه بر کمک به حفظ حقوق متقابل توزیع کننده انرژی و مصرف کنندگان، به کاهش تلفات نیز منجر می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شناسایی عوامل فنی و غیرفنی به منظور حفظ پایداری شبکه یکی از اقدامات بسیار مهم در شبکه است و از این رو در دستور کار قرار دارد.

 

شیاری عنوان کرد: تست و بررسی کنتور طی ۱۱ ماهه سال جاری به نسبت دوره مشابه رشد ۷۵درصدی داشته است که با توجه به افزایش مصرف انرژی و مشکلات تولید، شناسایی عوامل موثر در ایجاد تلفات، اهمیت زیادی دارد. بررسی فنی و تست مستمر لوازم اندازه‌گیری برق مشترکان، زمینه جلوگیری از نوسان ولتاژ در سطح شبکه را فراهم می‌کند و این مساله را به حداقل می‌رساند.

 

وی افزود: با تلاش‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۱، از مجموع کنتورهای بررسی شده در اهواز، پنج هزار و ۳۶۷ دستگاه کنتور برق دارای نقص بودند. همچنین در بخش دیماندی تعداد ۹ هزار و ۶۵ دستگاه بررسی و از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۰ دستگاه دارای نقص شناسایی و تعویض شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.