افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

تابستان سختی پیش رو داریم

  • کد خبر : 9417
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
تابستان سختی پیش رو داریم
معاون هماهنگی توزیع توانیر در تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: پیک کشور نسبت به زمان کم باری ۴۰ درصد بیشتر است، لذا باید به سمتی حرکت کنیم که فاصله بین پیک میان باری و کم باری کاهش پیدا کند.

پترونفت، امروز و در مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانسی و با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر برگزار شده بود، تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع برق سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حمیدرضا پیرپیران امروز یکشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم توقع دارند که تابستانی بدون خاموشی را، چون سال گذشته پشت سر بگذارند، که به همین منظور پرسنل صنعت برق با تدوین برنامه‌ای مناسب، تلاش خود را جهت اهتمام به این موضوع به کار گرفته اند.

وی با بیان اینکه مقوله مدیریت مصرف، از جمله مباحث جدی صنعت برق است، ادامه داد: پیک کشور نسبت به زمان کم باری ۴۰ درصد بیشتر است، لذا باید به سمتی حرکت کنیم که فاصله بین پیک میان باری و کم باری کاهش پیدا کند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های همراه در حوزه مدیریت مصرف در پیک تابستان ۱۴۰۱ بود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان شرکتی پیشتاز در بسیاری از مباحث است، گفت: مکانیزه کردن کار‌ها و اقدامات فنی و اداری یکی از محور‌های مهم مجموعه توانیر است که شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در بخش حذف مراجعات حضوری از شرکت‌های پیشتاز در این عرصه هستند.

پیرپیران اظهار داشت: ارائه خدمت بی منت به مردم، استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمانی، ارتقای تفکر سیستمی و سازمانی، مدیریت قلب‌ها قبل از مدیریت سازمانی، توسعه عدالت سازمانی و ایجاد فضای رشد و ارتقای همکاران، لزوم توجه به برق پایدار و کاهش خاموشی، بررسی و تدوین چشم انداز، کاهش و حفظ تلفات شبکه برق از جمله نکات مهم مدیریتی است که باید مورد توجه باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاسی از زحمات «خلیل عوض زاده» مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تقدیر و «محمد رئیسی» مدیر عامل جدید این شرکت شد.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=9417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.