افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
4

تحول بنیادین در پتروفرهنگ آغاز شد/قول وزیر نفت برای کمک به پتروشیمی‌ها

  • کد خبر : 14063
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
تحول بنیادین در پتروفرهنگ آغاز شد/قول وزیر نفت برای کمک به پتروشیمی‌ها
در روزهای اخیر برخی اقدامات لازم با هدف اصلاح فرایندهای معیوب و شفافیت در عملکردها در دستور کار دکتر جواد زارع‌پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ قرار گرفته است.

پترونفت، به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، در روزهای اخیر برخی اقدامات لازم با هدف اصلاح فرایندهای معیوب و شفافیت در عملکردها در دستور کار دکتر جواد زارع‌پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ قرار گرفته است که بدون شک سبب رضایت فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خواهد بود.

تشکیل کارگروه‌های راهبردی در هلدینگ پترو فرهنگ با هدف تعیین سیاست‌های فروش ارز و استفاده از آن برای تامین مالی پروژه‌ها، تشکیل کمیته فروش متمرکز محصول شرکت‌های زیر مجموعه با هدف کاهش هزینه‌های کشتی و در دست گرفتن قیمت با توجه به سهم بازار متانول در ایران، تشکیل کمیته حسابرسی در شرکت‌های زیر مجموعه با هدف شفاف سازی مسائل مالی و سازمانی از جمله اقدامات انجام شده در روزهای اخیر است.

همچنین در این مدت اندک مشکلات شرکت‌های پروژه محور همچون دنا، سیراف و نیز شرکت‌های تولیدی بررسی و پیگیری لازم براری تقسیط بدهی شرکت پتروشیمی سبلان با هدف جلوگیری از قطع گاز نیز انجام شد.

اثر بخشی فرآیندهای نظام راهبری، مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی، سلامت گزارشگری مالی، اثر بخشی حسابرسی داخلی در شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه، استقلال حسابرسی مستقل و اثر بخشی حسابرسی مستقل و رعایت قوانین، مقررات و الزامات از جمله اهداف تشکیل کمیته حسابرسی است.

قول وزیر نفت برای کمک به پتروشیمی‌ها

در نشستی با حضور وزیر نفت، معاون برنامه ریزی وزیر نفت، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، دستیار وزیر نفت و برخی دیگر از مسئولان وزارت نفت مسائل و مشکلات پتروشیمی‌های تولیدی از جمله کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان و همچنین پروژه‌های در دست ساخت از جمله دنا و سیراف مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس جواد اوجی در این نشست به دکتر جواد زارع پور رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ قول داد برای رفع مشکلات این مجموعه با هدف کمک به جامعه فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از هیچ کوششی دریغ نکند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.