افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان:

تصفیه خانه صنعتی با ظرفیت سالانه 36 میلیون لیتر راه اندازی می شود

  • کد خبر : 12533
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
تصفیه خانه صنعتی با ظرفیت سالانه 36 میلیون لیتر راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان از راه اندازی تصفیه خانه صنعتی این شرکت با ظرفیت سالانه بیش از 36 هزار مترمکعب معادل 36 میلیون لیتر در روزهای آتی خبر داد.

پترونفت، مهندس صالح نادری گفت: این تصفیه خانه در راستای حفاظت از محیط زیست در محل هتل شرکت در روستای شیرینو شهرستان عسلویه احداث و پس از تکمیل در روزهای آتی راه اندازی می شود. این سیستم فارغ از بحث های زیست محیطی، سالانه 500 هزار لیتر در مصرف آب مجتمع صرفه جویی ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: طبق برآوردها سالانه 1 میلیون و 800 هزار لیتر آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز مجتمع توسط این سیستم تامین می شود و الباقی آن نیز پس از تایید سازمان محیط زیست در جهت مصارف کشاورزی رها سازی می شود تا کشاورزان پایین دست نیز از آن بهره مند شوند.

نادری در پایان گفت: همزمان با تکمیل تصفیه خانه، سیستم آبیاری قطره ای نیز احداث خواهد شد تا نهایت استفاده بهینه از آب موجود ممکن شود. همچنین این تصفیه خانه به گونه ای طراحی گردیده تا نیاز تصفیه فاضلاب هتل 9 طبقه این شرکت که در سال های آتی به بهره برداری می رسد را نیز مرتفع کند.

شرکت عملیات غیرصنعتی قطب پتروشیمی سپهر لاوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ انرژی سپهر است که در زمینه هتلینگ، انبارداری، ترانسفر و تامین نیرو فعالیت می کند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.