افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
0
در سومین روز کاری نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و توسعه تدبیر

  • کد خبر : 18920
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت های ملی حفاری و توسعه تدبیر
شرکت های ملی حفاری ایران و توسعه تدبیر در حاشیه سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند

به گزارش پترو نفت از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهم‌نامه امروز جمعه 21 اردیبهشت با حضور دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر فروزنده مدیرعامل شرکت توسعه تدبیر در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی نفت به امضای طرفین رسید.

در آیین امضا این تفاهمنامه دکتر گلپایکانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، صنعت حفاری را کاری سخت، پیچیده و مبارزه با طبیعت خشن و ریسک بالا عنوان کرد و گفت: در عملیات حفاری تمامی علوم و تکنیک های فنی کاربرد داشته تا یک حلقه چاه نفت یا گاز به تولید برسد.

وی افزود: دکل حفاری نماد این صنعت استرتژیک است و خدمات متنوع با تخصص و ماشین الات گوناگون به چاه های نفتی ارائه می شود تا تولید اتفاق بیفتد و بهره برداری از میادین شکل بگیرد.

در ادامه مراسم امضا تفاهمنامه، دکتر فروزنده ضمن تاکید بر همکاری هر دو شرکت در تحقق برنامه های پیش رو گفت: در سال های گذشته در اجرای پروژه ها همکاری و تعامل بسیار خوبی با ملی حفاری در حفر چاه های نفت و گاز شکل گرفته و بی شک در اجرای این تفاهمنامه این همکاری های تخصصی استمرار و نوید بخش افزایش کارایی و سرعت بخشیدن در اجرای تعهدات قراردی است.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=18920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.