افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1

تقدیر معاونین وزیر نیرو از عملکرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

  • کد خبر : 16879
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
تقدیر معاونین وزیر نیرو از عملکرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
معاونین وزیر نیرو با اهداء لوح به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به جهت همکاری در ارتقاء شرایط کمی و کیفی در پیشبرد اهداف کلان جامع مسائل صنعت آب و برق خوزستان تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، امیر حیدری معاون پشتیبانی، حقوقی و مجلس و رییس شورای فرهنگی وزارت نیرو و محمودرضا مهاجری مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو از دکتر علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوستان به جهت اقدامات موثر از جمله تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغ نوین در عرصه جهاد تبیین و بسط و گسترش مباحث قرآنی و خانواده تقدیر کردند.

در متن این لوح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی خدری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

توسعه فرهنگی که مقدمه بنیادین توسعه کشور است نیازمند ایجاد بستر مناسب، آموزش، ترویج اصول و مبانی امور فرهنگی و دینی می باشد. این مهم فراهم نمی شود، مگر با وجد اراده محکم، تلاشی مضاعف و با وحدت و همدلی مومنانه که در دل های پاک به ودیعه گذشاته شده است. شکوفایی فرهنگی، توسعه کارها و فعالیت های امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستانکه به حمدلله منجر به ایجاد ساختاری نظام مند و دارای قاعده در زمینه های جذب و گزینش روحانیون مجرب، ایجاد مرکزی فاخر به نام مرکز آفرینش های قطره، تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغ نوین در عرصه های جهاد تبیین، بسط و گسترش مباحث قرآنی و خانواده، همه مرهون همکاری، حمایت و تعامل سازنده جنابعالی با مجموعه خدوم امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان می باشد.

لذا به پاس قدردانی از حسن همکاری و تلاش مجدانه شما در ارتقاء شرایط کمی و کیفی در پیشبرد اهداف کلان جمع مسائل از حضرت سبحان توفیق شما را در مسیر حرکت به سوی قله های فتح و فرهنگی و دینی، این لوح سپاس به جنابعالی تقدیم می گردد.

ظفر و سربلندی ایران اسلامی عزیزمان مسئلت می نماییم.

احمد حیدری

معاون پشتیبانی، حقوقی و مجلس و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو

محمودرضا مهاجری

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.