افزونه جلالی را نصب کنید. 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
3

تقدیر و تشکر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور از مدیرعامل شرکت پالایش گاز هویزه

  • کد خبر : 13005
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
تقدیر و تشکر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور از مدیرعامل شرکت پالایش گاز هویزه
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور از مدیرعامل شرکت پالایش گاز هویزه جهت راه‌اندازی و رشد تولید و اشتغالزایی در منطقه محروم جفیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پترونفت، شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس در منطقه جفیر شهرستان هویزه ، فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزایی خودرا با پشتوانه نیروهای بومی این منطقه به راه انداخته و پیشرفت قابل توجهی داشته است.

این تلاش‌ها، علاوه بر ارتقای شرایط اقتصادی، منجر به توسعه و رونق اجتماعی در منطقه شده است.

در طول ایام محرم و صفر (اربعین)، نیز توجه و کمک به موکب‌ها، زائران و حسینیه‌ها نیز از موضوعاتی بوده است که این شرکت در این منطقه مورد توجه ویژه‌ای قرار داده است.

با همت و همدلی سردار خادم سیدالشهدا (فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور) و سردار حاج صادق آهنگران، یک دیدار با دکتر کیانی، مدیر عامل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس، برگزار شد.

در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت مسائل مربوط به راه‌اندازی و اشتغال‌زایی توسط نیروهای بومی منطقه و همچنین مشارکت در کمک به موکب‌ها و زائران در ایام اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استفاده از نیروهای بومی منطقه، جزو اولویت‌های مدیریتی ، در راستای توسعه و تحقق اهداف شرکت پالایش گاز هویزه میباشد این تلاش‌ها به منظور اشتغال و بهره‌وری از نیروی انسانی محلی، توانمندسازی نیروهای بومی و ارتقای سطح زندگی در منطقه جفیر انجام می‌شود.

با توجه به تلاش‌های انجام شده در جهت راه‌اندازی و اشتغال، همچنین دستیابی به همکاری‌های بیشتر در زمینه کمک به موکب‌ها و زائران در ایام محرم و صفر، قابلیت‌ها و توانمندی‌های منطقه در بهبود و توسعه اقتصادی و اجتماعی بیشتر مورد تأیید قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=13005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.