افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

راه‌اندازی قدیمی‌ترین زورخانه ماهشهر

  • کد خبر : 17563
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
راه‌اندازی قدیمی‌ترین زورخانه ماهشهر
پیشکسوت کشتی خوزستان گفت: زورخانه‌ی پوریای ولی ماهشهر با قدمتی ۴۱ ساله به همت پتروشیمی غدیر، بازسازی و به بهره‌برداری رسید که این اقدام جای تقدیر دارد.

پترونفت، پهلوان جمشید جمالی زاده در این مورد، گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در حوزه شهرستان ماهشهر صورت گرفت، تعمیر و تجهیز و راه‌اندازی زورخانه پوریای ولی این شهر با قدمتی ۴۱ ساله بود که به همت مدیرعامل و مجموعه پتروشیمی غدیر در دهه فجر امسال صورت گرفت.

 

وی افزود: توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی منطقه، بهترین اقدام جهت حفظ سلامت، افزایش روحیه‌ی نشاط و تربیت قهرمانان است که امیدوارم این رویکردها ادامه داشته باشد.

 

این مربی کُشتی فعال در بندر امام، بیان نمود: از آقای مهندس حسین صفایی مدیرعامل ورزش‌دوست پتروشیمی غدیر تقاضا داریم تا در گام بعدی، جهت ساخت و راه‌اندازی زورخانه‌ی بندر امام خمینی ره، یاری گر ما باشد.

 

لازم به ذکر است زورخانه پوریای ولی ماهشهر با مساحت ۴۰۰ متر مربع نیاز به بازسازی داشت که شرکت پتروشیمی غدیر در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود اقدام به بازسازی این محفل باستانی کاران کرد.

 

پهلوان محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی یکی از مهمانان ویژه‌ی این مراسم بود.

 

حسین صفاری، مدیر عامل پتروشیمی غدیر در حاشیه این مراسم با تاکید بر حمایت پتروشیمی غدیر از امور عام المنفعه گفته بود: ما وظیفه داریم از فرهنگ و میراث خود حفاظت کنیم و امروز شرکت پتروشیمی غدیر مفتخر است که با بازسازی زورخانه‌ی پوریای ولی، ضمن حمایت از ورزش، از هویت و فرهنگ نیز پاسداری کرده است.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=17563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.