افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه انعقاد ۸ قرارداد‌ بین شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و پارک علم و فناوری خوزستان:

تلاش‌های شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای حرکت بر ریل توسعه صنعت نفت و دستیابی به خودکفایی

  • کد خبر : 16812
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تلاش‌های شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برای حرکت بر ریل توسعه صنعت نفت و دستیابی به خودکفایی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به اهمیت نمایشگاه ساخت تجهیزات نفتی خوزستان تأکید کرد و گفت: که این نمایشگاه به عنوان یک فضای مناسب برای تبادل افکار و توسعه فضاهای کسب و کار در صنعت نفت شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار پترونفت: علیرضا دانشی، در حاشیه انعقاد ۸ قرارداد بین شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و پارک علم و فناوری خوزستان، درباره اهمیت نمایشگاه ساخت تجهیزات نفتی در خوزستان به بیان پرداخت.

 

وی اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که در چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات نفتی خوزستان حضور داریم. این نمایشگاه با برنامه‌ریزی ویژه و اهتمام فراوان برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد فضای مناسبی برای سازندگان، مجموعه‌های دانش بنیان و علاقه‌مندان به صنعت نفت است.

 

دانشی افزود: نمایشگاه، فرصتی مناسب برای تبادل افکار و توسعه فضاهای کسب و کار است. ما در طول این چند روز، با دیدار و ملاقات ۲۸۱ مجموعه مختلف، یک فرصت بی‌نظیر را برای توسعه صنعت نفت فراهم کرده‌ایم.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم همه از این فرصت بهره‌برداری شوند و به شکوفایی اقتصاد کشور کمک کنند. امضای قراردادهایی که امروز صورت گرفت، نشان‌دهنده تلاش‌های ما برای توسعه صنعت نفت است. این قراردادها برای ساخت تجهیزات و قطعات نفتی بوده و سهم عمده‌ای از آنها به سازندگان و تولیدکنندگان استان خوزستان تعلق می‌گیرد.

 

دانشی افزود: در این دوره، تلاش‌های زیادی برای انعقاد قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی نیز صورت گرفته است. تعدادی قرارداد پژوهشی برای تولید بار اول و فناورانه در نمایشگاه امضا شده است و همچنین قراردادهایی با دانشگاه‌های استان خوزستان انعقاد شده است تا به ارتقای سطح دانش علمی و تکنولوژی در منطقه کمک شود.

 

وی افزود: برای خروج از وضعیت تحریم و ورود به مرز دانش، ما تلاش می‌کنیم تا با دید تیزبینانه، محصولات نوآورانه در نمایشگاه را معرفی کنیم. این تلاش‌ها نشان‌دهنده تمامی تمرکز و توجه ما به توسعه صنعت نفت و تکنولوژی‌های نوین است. امیدواریم که با ادامه همکاری‌ها و امضای قراردادهای بیشتر، صنعت نفت کشور رونق بیشتری پیدا کند و بتوانیم به خودکفایی در این حوزه دست یابیم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=16812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.