افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ربيع أول 1446 Tuesday, 17 September , 2024
5

توسعه و شکوفایی لوله سازی اهواز از مسیر همراهی با کارکنان این شرکت می گذرد

  • کد خبر : 14937
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
توسعه و شکوفایی لوله سازی اهواز از مسیر همراهی با کارکنان این شرکت می گذرد
شرکت لوله سازی اهواز یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید و عرضه لوله های فولادی در ایران است. این شرکت با داشتن تکنولوژی روز و تجهیزات پیشرفته، به عنوان یکی از پیشروان صنعت لوله سازی در کشور شناخته می شود.

پترونفت، این شرکت با رعایت استانداردهای بین المللی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، لوله هایی با کیفیت بالا تولید می کند. این موضوع باعث می شود که مشتریان به راحتی بتوانند از محصولات آن استفاده کنند و به طور مطمئن از کیفیت و عمر مفید آنها مطمئن باشند. همچنین این مجموعه صنعتی با داشتن ظرفیت تولید بالا، محصولات متنوعی را تولید می کند. این شرکت قادر است به تولید لوله های فولادی با انواع قطر، ضخامت و نوع پوشش مختلف بپردازد. این تنوع محصولات باعث می شود که شرکت لوله سازی اهواز بتواند نیازهای مختلف صنایع را برآورده کند و مشتریان را به خود جذب کند و..

در این میان آنچه که نمی توان چشم پوشی کرد فعالیت های مستمر و جهادی گونه ی کارکنان این شرکت است که طی سالهای گذشته باعث نام پرآوازه امروز لوله سازی اهواز شده است. کارکنانی که با هر سختی و مشقت برای به حرکت در آوردن چرخ صنعت کشور در این شرکت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند. لذا این رسانه قصد دارد برخی فعالیت های مدیران، مسئولین و کارکنان شرکت لوله سازی اهواز را در قالب یک گزارش ارائه کند.

*اسپیرال بر مدارِ تولید

پس از انتصاب هوشنگ احمدی بعنوان مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز و پیگیری های شبانه روزی وی، خطِ تولیدِ لوله‌های اسپیرال که از اوایلِ سال ۱۳۹۸ متوقف شده بود پس از چهار سال و نیم مجددا در این کارخانه شروع به کار کرد. این پروژه‌ با عنوانِ “پروژه شهدای اروند” به قطر ۶۳ اینچ و ضخامت ۱۲ میلی‌متر با گریدِ ST۳۷ و استانداردِ AWWAC۲۰۰ در کارخانه‌ی اسپیرال در حال تولید است. لازم به توضیح است کارخانه‌ی (SAWH) بزرگترین کارخانه‌ی تولید لوله به روش اسپیرال در جنوب کشور است که بالاترین ظرفیت تولید در این حوزه را دارد. این کارخانه با تکنولوژی پیشرفته‌ی خود توانمندی ساخت لوله‌های فولادی مورد استفاده در خطوط انتقال آب مطابق استاندارد‌های بین المللی را دارا است.

*مشارکت در تحقق وعده دولت در اجرای پروژه خط تقویت فشار گاز تربت جام

این لوله ها در پروژه خط انتقال 16 اینچ صالح آباد به تربت جام در قالب طرح‌های میان ‌مدت وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران با هدف برطرف نمودن مشکل گاز مشترکین شمال شرق کشور مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت لوله سازی اهواز همچون همیشه با هدف حل مشکل هموطنان در سراسر کشور در این عرصه نیز به میدان آمده و به عنوان بازوی اجرایی وزارت نفت؛ تولید و پوشش FBE و حمل لوله های این پروژه را با تمام توان و ظرفیت خود در اولویت کاری قرارداده و خود را متعهد به برنامه زمان بندی و تحقق وعده داده شده از سوی دولت کریمه می‌داند. تولید بیش از 70 درصد لوله‌های مورد نیاز این پروژه مهم به پایان رسیده و تا کنون چندین هزار متر لوله ها جهت بهره برداری به محل پروژه ارسال شده است.

*طرح جدید بیمه‌ی کارکنان

در سویی دیگر به جهت اجرای سیاست‌های حمایتی، رفاهی و درمانی از کارگران دولت سیزدهم در شرکت لوله سازی اهواز آیین رونمایی از طرح جدید بیمه کارکنان این شرکت با حضور جمعی از کارکنان برگزار شد که ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بیمه ای به منظور ارتقای سلامت و روان و افزایش انگیزه آنان در جهت تحقق شعار سال (رونق تولید) از اولویت‌های این شرکت در رونمایی طرح مذکور بود. لازم به ذکر بیمه‌ی درمان تکمیلی بدون سقف با فرانشیز ۱۰ درصد، بیمه نامه حوادث انفرادی (طرح لبخند)، با ۲۵۰ میلیون توامان پوشش فوت به علت حادثه و نقص عضو، بیمه عمر و پس‌انداز (بیمه فوت و فوت به علت حادثه)، بیمه آتش سوزی خانه، سیل، زلزله و … برای هر نفر ۵۰۰ میلیون تومان، امکانِ تحت پوشش قرار دادن والدین، بیمه بدنه و ثالث اتومبیل ۱۲ قسطه و بدون سود و پیش پرداخت و داروخانه‌ی آنلاین ازجمله مواردی هستند که این بسته‌ی حمایتی در قالب بیمه، تمامی کارکنان را دربرمی‌گیرد. همچنین بیش از ۳۰۰ نوع خدمت بیمه‌ای در این بیمه‌ی تکمیلی در نظر گرفته شده است.

*شکسته شدن رکورد سه ماهه‌ی کارخانه ۴

پس از موفقیت های پی در پی این شرکت با حضور مدیران و مسئولین جدید و همت کارکنان آن، خبرها از شکسته شدن رکورد تولید کارخانه‌ی شماره‌ی ۴ شرکت لوله سازی اهواز با ۱۳۲ شاخه حکایت داشت. کارخانه‌ی شماره‌ی ۴ تولیدِ لوله‌های ۴۲ اینچِ پروژه‌ی شیوا مشعل صداقت با ضخامت ۰/۶۸۸ و استانداردِ X65 را بر عهده دارد. و موارد دیگر همچون همکاری با دانش بنیان ها، تجلیل از کارکنان سطوح مختلف شرکت، اجرای مسئولیت های اجتماعی و… که در این گزارش به دلیل تعدد بسیار نمی گنجد.

در پایان باید یادآور شد که مسولین تازه کار شرکت لوله سازی اهواز پس حضور در این مجتمع صنعتی در همان روزهای اول از سپیده دم در دفتر خود حضور پیدا کرده اند و اولویت خود را دیدار با کارگران شرکت آنهم در ساعات اولیه بامداد قرار داده اند تا با صدای رسا اعلام کنند که توسعه و شکوفایی مجدد شرکت لوله سازی اهواز از مسیر اعتماد به کارگران و ارزش نهادن به دغدغه آنها به عنوان سرمایه انسانی بی بدیل شرکت می گذرد (دیدار چهره به چهره با بیش از ۱۵۰ تن از کارگران شرکت لوله سازی نشان از عزم مدیر عامل جوان اما باتجربه شرکت لوله سازی اهواز برای آغاز یک تحول شگرف در این شرکت خبر می دهد).

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=14937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.