افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می کند

  • کد خبر : 4575
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می کند
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می کند و می تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی می کند.

به گزارش خبرنگار دیدارنیوز از خوزستان علیرضا دانشی در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت اهواز که امروز (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به تقارن این برنامه با چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی ماه رجب گفت: از درخواست هایی که از کشور های دوست و برادر در این خصوص داشتیم صمیمانه تشکر می کنم.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن تصریحکرد: با وجود تهدیداتی که در رابطه با صنعت رخ داد اما مردم سخت کوش و با اراده کشور مفتخر شدند این تحریم ها را دور کنند و تولیدات داخلی را رقم بزنند.

 

وی ادامه داد: تولیدات داخلی، کشور را از بسیاری مشکلات خارج می کند و می تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی می کند.

 

دانشی از حضور ۲۲۰ شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این شرکت ها از نقاط مختلف کشور حضور پیدا کرده اند که نیمی از آنها از مجموعه های دانش بنیان هستند.

 

همچنین بیان کرد: ۹۰ درصد شرکت های حاضر در این نمایشگاه نیز از سازندگان صنعت نفت هستند بنابراین طبیعی است که شرایط برای فعال سازی و حرکت رو به جلو صنعت نفت بیشتر در منطقه فراهم شود.

 

دانشی تصریح کرد: انتظار می رود در این نمایشگاه در فصل جدید حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به رفع مشکلات تولیدات داخلی بپردازیم.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان خاطرنشان کرد: به نیابت از صنعت نفت خود را مکلف می دانم پای صحبت ها مشکلات سازندگان بنشیم و برای رفع مشکلات‌شان که پیچیده نیست، تلاش کنم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=4575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.