افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
3

جشن طلیعه انقلاب در آریاساسول برگزار شد

  • کد خبر : 7158
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
جشن طلیعه انقلاب در آریاساسول برگزار شد
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و سال‌روز تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی جشن طلیعه انقلاب در شرکت آریاساسول برگزار شد.

پترونفت ، به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، همزمان با آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با حضور محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره و مدیران ارشد این شرکت جشن طلیعه انقلاب در سالن اجتماعات شهید سلیمانی مجمتع آریاساسول برگزار شد.

محمدرضا حیدرزاده ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، میلاد امام جواد (ع) و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پشتکار کارکنان آریاساسول در ثبت رکوردهای تولید آریاساسول اظهار داشت: افتخار انقلاب اسلامی به سرمایه‌های انسانی‌اش است، این نیروهای انسانی هستند که در تولید، کار را به پیش می‌برند.

مدیر عامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به راه‌اندازی مرکز نوآوری و دانش‌بنیان این شرکت گفت: مرکز نوآوری و دانش بنیان آریاساسول با هدف تحقق ایده‌ها و خلاقیت‌های موجود در شرکت ایجاد شده است.

حیدرزاده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهداء گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که از شهدا به ما رسیده و مدیون خون آنها هستیم و ما تا پای جان وظیفه داریم این امانت را حفظ کنیم و راه آنها را ادامه دهیم و برای کشور افتخار آفرینی کنیم.

وی توجه به خلاقیت و نوآوری به عنوان نیروی پیشران تولید برای شرکتهای صنعتی را ضروری دانست و گفت: همه ارکان سازمان برای اینکه موفقیت و قله‌های رقابت پذیری حفظ شود، نیاز است ایده‌های خود را از درون و بیرون از سازمان احصاء نموده تا بتوانیم این ایده‌ها را به مرحله تجاری سازی برسانیم.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=7158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.