افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3

حضور اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

  • کد خبر : 12614
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
حضور اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه
به گزارش روابط عمومی، روز چهارشنبه مورخ 1402/04/21 آقای محسن مسعودی و خانم لیلی نظرپور از اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان،آقایان زارع پور نایب رئیس و عمرانی عضو هیئت مدیره صندوق به همراه آقای مقیمی قائم مقام پتروفرهنگ و آقای جهانگیری قائم مقام و عضو هیئت مدیره انرژی سپهر با حضور در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و پس از آن در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، آخرین روند تولید و اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه افزایش قیمت سوخت و خوراک را مورد بررسی قرار دادند.

پترونفت، در ادامه امیر گنجی دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در این نشست ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان حاضر، از اقدامات ۸ ماهه دوران تصدی خود در زمینه تولید، فروش، منابع انسانی و موضوعات مالی شرکت گزارش کاملی را مطرح نمود.

همچنین مهندس گنجی دوست ضمن ارائه اطلاعاتی از آخرین روند تولید متانول سازان در کشور و بررسی نرخ خوراک و سوخت در جهان و ایران، چالش های موجود را بررسی و راهکار هایی را برای برون رفت از بحران های موجود و چشم انداز و آینده این صنعت را با آمار و گزارشات اعلام نمود.

در ادامه با بررسی های صورت های مالی شرکت و چالش هایی که با اقدامات افزایش نرخ گاز رو به رو خواهد شد، مطالبی را بیان کردند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=12614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.