افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
3

حضور رئیس محترم حوزه غرب اهواز بانک ملی ایران در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

  • کد خبر : 5209
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
حضور رئیس محترم حوزه غرب اهواز بانک ملی ایران در گروه ملی صنعتی فولاد ایران
شهریار شهریاری رئیس حوزه غرب اداره امور شعب بانک ملی اهواز به همراه جناب آقای حاجی پور رئیس بانک ملی شعبه گروه ملی جهت  بازدید  از توانمندیهای تولیدی و همچنین  جلسه حضوری با مدیرعامل و جمعی از مدیران گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در محل این شرکت حضور یافتند.

پترونفت| ایشان ضمن تجلیل از زحمات مدیرعامل مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران، ابراز امیدواری نمودند که در شرایط سخت کنونی بانک ملی بتواند نقش موثری در رونق اقتصادی منطقه غرب استان ایفا نماید و موجبات رشد و شکوفایی مجموعه های تولیدی و صنعتی را فراهم آورد و آمادگی صدور ضمانت نامه و ال سی جهت فعالیت های اقتصادی شرکت را نیز داریم.
ایشان از حضور آقای حاجی پور در این شعبه از دی ماه سال گذشته تا کنون به پرداخت ۵۰۰ فقره تسهیلات و کمک هزینه خرید کالای ایرانی به پرسنل و نیز پیگیریهای مکرر ایشان را جهت بهسازی و پیگیری ساخت ساختمان جدید شعبه در ورودی این شرکت خبر داد.

علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن تشکر از مجموعه مدیران بانک ملی ایران برای بازدید از کارخانه تولیدی این شرکت ، طی گزارشی مجموعه ی از اقدامات انجام شده ی را در راستای توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در زمینه ی مقاطع فولادی را بیان نمودند.
وی در ادامه با اشاره ی کوتاهی از توانمندی های تولیدی و فنی، مهندسی این مجموعه صنعتی از زحمات و حمایت های همیشگی جناب آقای حاجی پور ریاست محترم بانک ملی شعبه گروه ملی تشکر ویژه نمودند.

لینک کوتاه : http://petronaft.ir/?p=5209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.